Re: popularny populares ???

Data: 2009-11-14 23:39:40
Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hdnc0j$210$16@node1.news.atman.pl...

> Rozmowa przez Usenet jest niewerbalna i mocno ograniczona, stąd można
> założyć, że wnioski o drugiej osobie są daleko idące. Niemniej jakieś
> jakieś wnioski wysnuć można. Druga osoba ma prawo je dementować,
> poprawiać.
> Zatem napisz, co nieprawdziwego wywnioskowałam.

> Chciałabym jednak wiedzieć, co Tobą kierowało, że się poczułeś w obowiązku
> naprawiania moich relacji z XL?

Komedia pomyłek:-). Wydajesz mi się osobą sympatyczną, o sporym potencjale.
Zwróciłem na Ciebie uwagę podczas zabawy, jaką zaproponowała medea (w las).
Tylko Ty i glob nie potrafiliście się bawić- waliłaś na odlew, a przecież to
była tylko zabawa. Zauważ- zwróciłem Ci uwagę ostatnio, jak mnie tak
potraktowałaś. Ja nie twierdzę, że jestem obiektywny. Nie mam też zamiaru
arbitrzyć- bo i z jakiej racji? Nikt mnie o to nie prosił- a nawet, nie
zgodził bym się. Nie będę za kogoś rozstrzygał jego sporów. To se ne da:-).
Jednak mnie interesuje, co TOBĄ kieruje? Nie wierzę, żebyś bez żadnego
zewnętrznego powodu w ten sposób postępowała- bo uważam to za niemożliwe.
Wkładasz w to sporo emocji- stąd moje pytanie, w kogo walisz? Pomijam to, co
według Ciebie IXI Ci zrobiła (czy ja). To bez znaczenia. Jednak jedno- to
kogoś nie lubić, a drugie- przywalać mu w każdym poście. Przyznasz chyba, że
to nie tak? Ja jednak nie odniosłem wrażenia, żebyś nie lubiła IXI czy mnie.
Może się mylę- ale tak mi się zdaje.
Wiesz, sam kiedyś miałem w życiu wiele sytuacji, które nazywam "splątaniem".
To coś takiego: byłem kilka lat temu na takim tygodniowym wyjeździe. Super
atmosfera, wszyscy rozluźnieni, radośni, a tu nagle w drzwiach staje
człowiek kropka w kropkę podobny do mojego szefa- z którym wtedy...darłem
koty- choć to eufemistyczne określenie:-).Pamiętam pierwszą myśl: chciałem
podejść, i coś mu powiedzieć do słuchu. Jednak okazało się, że to nie on,
tylko ktoś podobny. I przez kilka dni wchodziłem praktycznie w każdą jego
dyskusję- i waliłem z liścia:-). W końcu facet spytał, co on mi zrobił? Ja w
tym momencie przypisywałem mu całe zło, za które winiłem mojego szefa- każde
jego zdanie interpretowałem na zasadzie podobieństwa do jego zachowań. W tym
momencie jednak potrafiłem się zatrzymać, i spojrzeć na to wszystko całkiem
z boku (choć nie od razu). Jak zrozumiałem ten mechanizm- to mu o tym
powiedziałem, a wtedy zapanowała między nami bardzo fajna atmosfera:-).
SZCZERA. Wydaje mi się, że Ty jesteś w podobny sposób "splątana"- ale
oczywiście, to Twoja sprawa. Ja- no cóż- właściwie to chciałem Ci to tylko
pokazać.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron