poradnia diabetologiczna w wawie?

1. Data: 2004-08-09 15:52:12

Temat: poradnia diabetologiczna w wawie?
Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, jestem w 34tc i mam nietolerancje glukozy. bylam dzisiaj w
poradni diabetologicznej na banacha i tam ida na urlop i pewnie mnie nie
przyjma (jak dowiedzialam sie na miejscu). mam pytanie: czy w wawie jest
gdzies jakas inna poradnia diabetologiczna dla ciezarnych gdzie moglabym
dostac sie ze skierowaniem?

k.

2. Data: 2004-08-10 08:14:47

Temat: Re: poradnia diabetologiczna w wawie?
Od: "Marek Nazzal" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe moja mama pracuje w tej poradni na Banacha i właśnie jest na
urlopie na Cyprze :)
spróbuj w klinice prywatnej Alfa-med adres strony -
http://www.alfa-lek.com.pl
pozdrawiam

3. Data: 2004-08-10 08:53:27

Od: "Ania R." <anja77(at)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kubowa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy w wawie jest
> gdzies jakas inna poradnia diabetologiczna dla ciezarnych gdzie moglabym
> dostac sie ze skierowaniem?
>
> k.

Na pewno jest przy szpitalu na Karowej. Chodziłam tam trzy lata temu, tylko
niestety nie pamiętam w tej chwili żadnego numeru telefonu. Ale może będzie
gdzieś w necie.

Pozdrawiam

Ania (aktualnie w 32 tygodniu ciązy :-) )

powiększona węzły chłonne?
skierowanie do szpitala
zwapnienia w obrębie krążków międzykręgowych
stopa: chirurg czy ortopeda?
Gabinet Reumatologiczny