poradźcie proszę jaką pralkę kupić

1. Data: 2008-05-27 16:57:14

Temat: poradźcie proszę jaką pralkę kupić
Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałbym dokonać wymiany pralki na jakąś solidną a dokładnie:
1.W cenie do 1500 zł (+- 200 zł)
2. DObrej firmy z dobrą gwarancją
3. ładowanej od góry.

Kolega polecał mi Bosch-a ale nie podjąłem jeszcze decyzji. Polecicie
coś ciekawego?
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

2. Data: 2008-05-27 17:37:00

Temat: Re: poradźcie proszę jaką pralkę kupić
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

Bosh ewentualnie AEG, ja mam Electrolux EWT10120W i już na starcie miałem
lekki wyciek wody z badziewnie wykonanego korka od filtra tam gdzie zbierają
się paprochy (na tyle są luzy że łatwo krzywo wkręcić korek i będzie
cieknąć) w dodatku naczytałem się że przy 1000 obr suszenia dochodziło w tym
modelu do uszkodzenia bębna tak pozatym ok.

3. Data: 2008-05-27 19:32:55

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piona" <e...@w...pl> wrote in message
>Chciałbym dokonać wymiany pralki na jakąś solidną a dokładnie:
>1.W cenie do 1500 zł (+- 200 zł)
>2. DObrej firmy z dobrą gwarancją
> 3. ładowanej od góry.

Miesiąc temu kupiliśmy Electrolux Inspire EWT10620W (1000 obrotów). Wybór
padł na tę przede wszystkim ze względu na dozownik, który niemal jedną ręką
daje się całkowicie rozmontować i dokładnie umyć, co z kolei daje nadzieję
na
uchronienie się przed grzybem, który skasował nam poprzednią pralkę
(Brandta). Póki co nowa pralka spisuje się super. Cicha, łatwa w obsłudze.
Te 1000 obrotów chyba mieszczą się w Twoich granicach cenowych. 1300 obrotów
kosztuje trochę więcej, ale ja uznałam, że 1000 mi wystarczy.
Anka
PS. Nie wiem jeszcze, jak z jej awaryjnością. Fachman z serwisu twierdził,
że to dobry model.
--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

4. Data: 2008-05-28 07:51:13

Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Piona" <e...@w...pl> wrote in message

Ja polecam Candy. Nie widzę ich już na stronie producenta więc konkretnych
modeli Ci nie podam. W mojej rodzinie i wsród znajomych smigają 3 sztuki.
Moja i u moich rodziców od ponad 4 lat, u kolegi to chyba z 6. Zero usterek.
Ja co prawda mam ładowaną od frontu ale rodzice od góry. Obie są praktycznie
identyczne z tą jedną małą różnicą. U mnie w domu dwa dorosłe czyściochy i
jeden mały brudas więc pralka pierze minimum raz dziennie.

Tomasz Okoński
t...@o...eu
GG: 986254

5. Data: 2008-05-28 11:11:44

Od: "glizda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piona" napisał

> 1.W cenie do 1500 zł (+- 200 zł)
> 2. DObrej firmy z dobrą gwarancją
> 3. ładowanej od góry.
>
> Kolega polecał mi Bosch-a ale nie podjąłem jeszcze decyzji.

Pewnie tenże kolega z aut poleca VW, z telefonów Nokię a z drukarek HP ;)

> Polecicie coś ciekawego?

Ja użytkuję intensywnie od roku Aristona, narazie bez zastrzeżeń - cicha,
sprawna i bezawaryjna.
U rodziny jest Amica od lat ośmiu - zdarzyły się ze dwie usterki, ale bardzo
proste w naprawie (coś tam dogiąć coś dokręcić) oraz Siemens od lat pieciu -
bez usterek.

6. Data: 2008-05-28 21:04:26

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glizda" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> U rodziny jest Amica od lat ośmiu - zdarzyły się ze dwie usterki, ale
> bardzo proste w naprawie (coś tam dogiąć coś dokręcić) oraz Siemens od lat

Ardo A1000 z 2000 r. Przy intensywnym uzytkowaniu (3 dzieci) do tej pory
wymieniono lozysko na bebnie (130 zl), pompe wodna (100 zl). I to
wszystko....

Pawel

7. Data: 2008-05-29 21:29:43

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel pisze:

> Ardo A1000 z 2000 r. Przy intensywnym uzytkowaniu (3 dzieci) do tej pory
> wymieniono lozysko na bebnie (130 zl), pompe wodna (100 zl). I to
> wszystko....

Miałem pralkosuszarkę Ardo z 1998 i nie polecam tej marki - przez 8 lat
wymieniłem 2 programatory (pierwszy na gwarancji), dwa łożyska bębna,
pompę, aż w końcu zablokowała się szuflada do wsypywania proszku i wtedy
miarka się przebrała, poszła na śmietnik.

T.

Piec Amica?
czyścik parowy - warto?
Mikrofala zamiast piekarnika.