poronienie

1. Data: 2003-03-09 15:27:29

Temat: poronienie
Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś umiałby mi odpowiedzieć na takie pytanie: jakie są objawy poronienia
ciąży?? (chodzi mi o ciążę 8-tygodniową)
Proszę o poważne potraktowanie tego pytania.

2. Data: 2003-03-09 16:09:57

Temat: Re: poronienie
Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najczęsciej ból w podbrzuszu i silne krwawienie
+ brak cech życia płodu w USG :(

Pozdrawiam
Maciej Jędrzejko

3. Data: 2003-03-09 18:24:55

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> Najczęsciej ból w podbrzuszu i silne krwawienie
> + brak cech życia płodu w USG :(

Nie ma reguły. Za pierwszym razem czułam się doskonale i dopiero usg
wykazało ciążę obumarłą.
Drugi raz - krwawienie, podobne do miesiączkowego, początkowo niezbyt silne.
Bez bólu.
Najlepiej idź na usg, to rozwieje Twoje obawy.

Ewa

4. Data: 2003-03-09 18:36:19

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Najczęsciej ból w podbrzuszu i silne krwawienie

- Opisałeś objawy jak dla przeciętnego miesiączkowania. czy naprawde to niczym
sie nie różni???!!!!! prosze, jesli ktokolwiek wie jak rozpoznac objawy, niech
napisze. to dla mnie szalenie ważne!

5. Data: 2003-03-09 19:29:08

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> - Opisałeś

OpisałAm. Mężczyźni w ciążę nie zachodzą;)

>objawy jak dla przeciętnego miesiączkowania. czy naprawde to niczym
> sie nie różni???!!!!! prosze, jesli ktokolwiek wie jak rozpoznac objawy,
niech
> napisze. to dla mnie szalenie ważne!

Napisałam, że nie ma reguły. U mnie było tak, u innej kobiety może być
inaczej. Czy naprawdę wielkim problemem jest wizyta u ginekologa i zrobienie
usg?

Ewa

6. Data: 2003-03-09 19:30:59

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> - Opisałeś objawy jak dla przeciętnego miesiączkowania. czy naprawde to
niczym
> sie nie różni???!!!!!

Sorki, dopiero zauważyłam, że to nie do mnie było;)

Ewa

7. Data: 2003-03-10 22:36:03

Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niczym

Friend-indeed ...przeczytaj dokładnie co napisałem...
Pozdrawiam i trzymam kciuki.
Maciej Jędrzejko

8. Data: 2003-03-11 08:01:00

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Friend-indeed ...przeczytaj dokładnie co napisałem...
> Pozdrawiam i trzymam kciuki.
> Maciej Jędrzejko

W porzadku, rozumiem co napisales. Jednak chodzi mi o jakies szczegolne
objawy, ktore kobieta mozne rozpoznac, ze tak powiem w "warunkach domowych", ze
cos jest NIE TAK i nalezaloby sie zglosic do lekarza, a nie zawracac mu glowe
okresem i zazwyczaj normalnymi (nawet silnym) bolami w podbrzuszu.

9. Data: 2003-03-11 08:52:09

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
glowe
> okresem i zazwyczaj normalnymi (nawet silnym) bolami w podbrzuszu.

Test ciążowy być może rozwieje wątpliwości.
Zresztą zupełnie już nie rozumiem o co Ci chodzi.........najpierw piszesz o
ciąży ośmiotygodniowej, teraz o zawracaniu głowy lekarzowi OKRESEM (??????)
i zwyczajnymi bólami w podbrzuszu.....to albo ktoś jest w ciązy, albo
miesiączkuje. Zdecyduj się.

Ewa

10. Data: 2003-03-11 09:28:32

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glowe okresem i zazwyczaj normalnymi (nawet silnym) bolami w podbrzuszu.

Podejrzewam, że kobieta nie dostała okresu i opdejrzewała u siebie ciążę. Czy
tak? Ale nawet nie zrobiła sobie tesu i ta ciąża to tylko podejrzenie. Czy tak?
No i jest problem czy to była ciąża, czy spóźniony okres? No bo z okresem nie
będzie latała do lekarza... Czy tak?

No więc niech leci i zawróci głowę lekarzowi. Jeśli było poronienie, a coś
zostało w macicy to może być to bardzo niebezpieczne. Jeśli ciąży w ogóle nie
było to okres spóźniający się o miesiąc w normie nie jest. O dwa tygodnie też
nie. Silne bóle w podbrzuszu też o pełni zdrowia nie świadczą. Tak czy inaczej
trzeba to zbadać. Tylko lekarz może sprawdzić, co się dzieje. A coś niedobrego
się dzieje.

Marta

Pytanie do analityka - grupa krwi, przeciwciala z ukladu Lewis
usg jamy brzusznej
Wrzody - jak wykryc?
dieta a grupa krwi.
Wypróżnianie u dziecka