Przyśpieszone tętno ?

1. Data: 2003-03-09 16:14:15

Temat: Przyśpieszone tętno ?
Od: "de.er" <dagres(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie.
Co może być powodem przyśpieszonego tętna ?
W stanie spoczynku mam najczęściej lekko ponad 90...
EKG mam niby dobre, ale zawsze kiedy je robiłam
mówiono mi, że pewnie się denerwuje w czasie badania...

Pozdrawiam wszystkich
D.
Acha, mam 26 lat.

2. Data: 2003-03-09 17:13:39

Temat: Re: Przyśpieszone tętno ?
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de.er" <dagres(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> EKG mam niby dobre, ale zawsze kiedy je robiłam
> mówiono mi, że pewnie się denerwuje w czasie badania...

Czesc
Przede wszystkim nie jest przyśpieszone.Masz bardzo dobrą częstość serca i
nie masz się czym przejmować.

Peter

3. Data: 2003-03-09 17:40:45

Temat: Odp: Przyśpieszone tętno ?
Od: "Vicia" <V...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> D.
> Acha, mam 26 lat.
>
>Z tego co wiem. to masz idealne tetno... a przyspieszyc moze stres...
choroba.. lekarstwa
Pozdroffka
Vicia

4. Data: 2003-03-09 17:45:53

Temat: Re: Przy?pieszone tętno ?
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Mar 2003 17:14:15 +0100, "de.er" <dagres(NOSPAM)@interia.pl>
wrote:

> [...]
>EKG mam niby dobre, ale zawsze kiedy je robiłam
>mówiono mi, że pewnie się denerwuje w czasie badania...

tetno zmierz sobie sam.

Rano po przebudzeniu, wieczorem,
czy zawsze jest wlasnie przeszlo 90?

5. Data: 2003-03-12 12:47:27

Od: mic <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik de.er napisał:
> [...]
> EKG mam niby dobre, ale zawsze kiedy je robiłam
> mówiono mi, że pewnie się denerwuje w czasie badania...

Ja 28 i mam to samo? Jest wyraznie szybsze niz maja np. koledzy, a przy
wysilku wyraznie jeszcze wzrasta

--
Michal

6. Data: 2003-03-13 09:58:51

Od: "Piotr W" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A zdarza Ci się nadpobubliwość, uczucie gorąca (cieńsze ubranie od kolegów)?
A może biegunki?

poronienie
Pytanie do analityka - grupa krwi, przeciwciala z ukladu Lewis
usg jamy brzusznej
Wrzody - jak wykryc?
dieta a grupa krwi.