poronienie

1. Data: 2003-09-18 10:39:48

Temat: poronienie
Od: "Iwona Malek" <d...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa przyczyny poronien? W jakim okresie po poronieniu pojawia sie
okres, czy normalne sa opoznienia, jaki okres obejmuja i czy niepokojace
jest tygodniowe opznienie.

Pozdrawiam
Kaczucha

2. Data: 2003-09-18 13:30:52

Temat: Re: poronienie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyn może być b.dużo, często też badania nie dają żadnej odpowiedzi na
to pytanie. Co do miesiączki po poronieniu również nie ma reguły. Owulacja
może pojawić się zaskakująco szybko po zabiegu (o ile był), nawet przed
upływem dwóch tygodni. Tak więc polecam obserwację cyklu (metoda objawowo
termiczna) i ew. antykoncepcję zaraz po łyżeczkowaniu.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2003-09-18 17:58:01

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Malek" <d...@c...at> napisał w wiadomości
> Jakie sa przyczyny poronien?
najczęściej wine ponosi tasze zatrute środowisko, które powoduje wady u
płodu niepozwalające na prawidłowy rozwój zarodka, czasem jest to niski
poziom progesteronu(odp.za utrzymanie ciąży), lub wysoki prolaktyny. Te są
najczęstrze.Wiem to z własnej autopsji.

>W jakim okresie po poronieniu pojawia sie
> okres, czy normalne sa opoznienia, jaki okres obejmuja i czy niepokojace
> [...]

Co do tego nie mam pewności, ale wiem napewno, że można dostać 2 razy pod
rząd. Organizm musi się oczyścić.

Życze dużo zdrowia i szybkiego spełnienia marzeń.

4. Data: 2003-09-20 12:24:50

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ishdi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwona Malek" <d...@c...at> napisał w wiadomości
Jeśli jeszcze moge dodać częstą przyczyną może być wysokie ciśnienie
spowodowane wysiłkiem podczas górskich wypadów .Większość osób które znam,
utraciły dziecko krótko po powrocie z wycieczki po górach(w tym ja).Nikt o
tym nie uprzedza(tylko książki).Przyczyną może być też temp. powyżej 38,3
przez 2 dni. Zachodzą nieodwracalne zmiany w zarodku.itd...Trzeba liczyć, że
następnym razem będzie dobrze. Wiele zależy od nastawienia i poziomu stresu.

Płyn do ust
szczepionka pk. grypie a leki - pilne
powiększyły mi sie węzły chłonne pod pachami -- co to może być ??
Szukam dobrego stomatologa w Pile
operacja tarczycy