jak zdiagnozować spadek odporności?

1. Data: 2003-09-18 10:52:16

Temat: jak zdiagnozować spadek odporności?
Od: " Fru" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie badanie krwi(?) trzeba zrobić, żeby wyniki mogły potwierdzać lub nie -
spadek odporności organizmu?
Chodzi o dużą zapadalność konkretnego człowieka na choroby wirusowe i problem
z ich wyleczeniem (dermatologiczne, ginekologiczne). Czynnikiem sprzyjającym
jest (jak przypuszczam) kilka nakładających się na siebie, poważnych sytuacji
stresowych, które nadal trwają. Co poradzić tej osobie w kwestii badań i
leczenia? Jest pod kontrolą psychologa.
Każdy z kolejnych lekarzy stwierdza: duży spadek odporności organizmu.

Pozdrawiam,
Fru

2. Data: 2003-09-18 15:36:43

Temat: Re: jak zdiagnozować spadek odporności?
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Fru" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> leczenia? Jest pod kontrolą psychologa.
> Każdy z kolejnych lekarzy stwierdza: duży spadek odporności organizmu.

/ Zrobić leukocytozę z rozmazem, pozdrawiam A

3. Data: 2003-09-18 19:58:13

Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-09-18 12:52, Fru wrote:
> Jakie badanie krwi(?) trzeba zrobić, żeby wyniki mogły potwierdzać lub nie -
> spadek odporności organizmu?

Witam

W tym celu moze okazac sie przydatne badanie subpopulacji limfocytow
metoda cytometrii przeplywowej.

pozdr.
--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

poronienie
Płyn do ust
szczepionka pk. grypie a leki - pilne
powiększyły mi sie węzły chłonne pod pachami -- co to może być ??
Szukam dobrego stomatologa w Pile