Re: porownanie stopni naukowych polskich i zagranicznych.

Data: 2004-03-07 23:39:36
Temat: Re: porownanie stopni naukowych polskich i zagranicznych.
Od: "Janusz Dunin" <i...@g...pl>

Phd to doktorat; - o ile wiem to skrot od filosophy doctorate- kiedys
filozofia byla jedyna i podstawowa dziedzina nauki i nazwa ta jest
tradycyjna i obecnie dotyczy wszystkich doktoratow a nie tylko z filozofii;
to co pisali inni zgadza sie; dodam ze w USA profesor to nie tytul jak w
Polsce a stanowisko; czyli jest sie nim od mianowania do odwolania; potem
bywa ze niektorzy pisza na wizytowkach Profesor in the past czyli byly
profesor;
no i nie ma tam habilitacji
a propos - slyszalem ze i u nas ma zostac zniesiona habilitacja; czy slyszal
ktos z was o tym
Janusz
Użytkownik "starcom" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c2fsd3$mg4$1@sunflower.man.poznan.pl...