posciel atłasowa

1. Data: 2005-11-09 10:05:14

Temat: posciel atłasowa
Od: "Argenum" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno pytałam o pościel satynową, a teraz pytania odnośnie atłasu :D

Czy jeśli pościel atłasowa to 61% wiskozy i 39% bawełny, to czy taki produkt
jest naturalny? To znaczy czy nie jest sztuczny? Przyzneje szczerzę, że nie
wiem, czym jest wiskoza...

2. Data: 2005-11-09 10:16:25

Temat: Re: posciel atłasowa
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Argenum napisał(a):

> Czy jeśli pościel atłasowa to 61% wiskozy i 39% bawełny, to czy taki produkt
> jest naturalny? To znaczy czy nie jest sztuczny? Przyzneje szczerzę, że nie
> wiem, czym jest wiskoza...

http://www.fashionet.pl/?sid=view&news=344
Poscieli z wiskoza akurat nie mialam okazji uzywac, ale czesto szyje sie
z niej letnie sukienki, bluzki itp. i w tej roli znakomicie sie sprawuje.

th

3. Data: 2005-11-12 19:35:17

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Argenum napisał(a):
> [...]
> jest naturalny? To znaczy czy nie jest sztuczny? Przyzneje szczerzę, że nie

Zależy co uznasz za naturalne.
;-)
Wiskoza:
http://encyklopedia.pwn.pl/szukaj.php?co=wiskoza
Skąd niechęć do korzystania z googli lub ww. encyklopedii?
pozdr. Jerzy

piekarnik otwierany "na bok"
poszukuje wzoru umowy z wykonawca niewielkiego remontu w domku
gdzie kupic prasowalnice do 1500 PLN ???
szafa wnękowa
tektura falista 3warstwowa?