posiadacze Pampeluny i "Ogródka"

51. Data: 2006-06-28 10:09:24

Temat: Re: posiadacze Pampeluny i Ogródka
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-28 12:05:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> U mnie w zimie numer 1, to Samsara i Shalimar juz z 10 lat

U mnie Extravagnze Givenchy. I to zapach kupowany w zasadzie na ślepo, bo
miałam jeszcze obca walute do wydania na lotnisku, a sprzedwczyni poleciła.
Bez wąchania, zastanawiania się... I sie odkochac nie moge :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

52. Data: 2006-06-28 10:14:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Fakt, ale z drugiej strony, ja często wracam do starych ksiazek. Wrecz z
> premedytacja jak mam ochote na jakis konkretny nastrój
> emocje, łapie za Maga, Carrolla,itd. Stare sprawdzone pozycje.

Ja też do zapachów też wracam - Pampleluny zużywam trzecią butelkę. Tak samo
do Isseya Miyake - co jakiś czas muszę go mieć, bardzo pozytywnie mi się
kojarzy, podobnie starsze Kenzo. Ale kilka ich jest, nie przypomina to
czytania w kółko jednej i tej samej książki, i tylko tej.

Poza tym raczej trudno znaleźć zapach, który byłby dobry i na lato, i na
zimę, i na wieczór, i dzień.

--
JoP

53. Data: 2006-06-28 10:15:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> Fakt, ale z drugiej strony, ja często wracam do starych ksiazek. Wrecz z
> premedytacja jak mam ochote na jakis konkretny nastrój
> emocje, łapie za Maga, Carrolla,itd. Stare sprawdzone pozycje. W pewnym
> momencie przy ogromnej ilosci przeczytanych ksiazek,
> zapominam o czym były i ...czytam je na nowo;-)

no i m.in. po to wlasnie sie ma tych iles zapachow na polce, zeby
czasem do ktoregos wrocic. ale jest ich wiecej, niz jeden :)

-- kasica

54. Data: 2006-06-28 10:15:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> U mnie Extravagnze Givenchy. I to zapach kupowany w zasadzie na ślepo, bo
> miałam jeszcze obca walute do wydania na lotnisku, a sprzedwczyni poleciła.
> Bez wąchania, zastanawiania się... I sie odkochac nie moge :)

Musze sobie zerknąc na niego, ale jak do tej pory Givenchy miały dla
mnie jakas drazniaca nutę.To takie ze złotym korkiem z jakby kuleczka z
boku?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

55. Data: 2006-06-28 10:18:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Poza tym raczej trudno znaleźć zapach, który byłby dobry i na lato, i na
> zimę, i na wieczór, i dzień.

Pampleluna :)
co oczywiscie nie powoduje, ze ciagle jej uzywam :)

-- kasica

56. Data: 2006-06-28 10:20:17

Temat: Re: posiadacze Pampeluny i
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> ja tez myslalam, ze uwielbiam, wiec zlapalam za Kenzoki, jakas
> wode odswiezajaca do twarzy, czy inny zel chlodzacy, wlasnie
> "o smaku" bambusa - i zasmierdzial mi niestety zgnila trawa
> czy czyms podobnym. a tak na niego liczylam...

A to ciekawe, bo Kenzoki jako takie misię też jakoś nie, choć napalałam się
na nie straszliwie, rrany, nawet jakieś maile słałam do Sephory, z
zapytaniem, kiedy u nas będzie ta linia, a potem powąchałam i stwierdziłam,
że nnnooo, ewentualnie może być, miłe, ale jakieś takie nijakie. Nie kupiłam
w końcu nic z tej linii.

--
JoP

57. Data: 2006-06-28 10:21:33

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> no i m.in. po to wlasnie sie ma tych iles zapachow na polce, zeby
> czasem do ktoregos wrocic. ale jest ich wiecej, niz jeden :)

Noooo, a macie cos takiego , ze zapach tak bardzo kojarzy wam sie z
jakas osoba, ze uzywanie przez kogos innego az drazni? Ja qurcze, az
podskakuje jak gdzies jakis facet mi zapachnie DG, albo Farenhaitem, a
juz z dobre 10 lat mineło;-)I, dziwne, meskie bardziej zapisały mnie sie
w pamieci.

58. Data: 2006-06-28 10:23:04

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-28 12:15:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

http://www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.a
sp?ID=371&CATEGORIE=PARFUM&LANGUE=en

59. Data: 2006-06-28 10:25:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> Pampleluna :)
> co oczywiscie nie powoduje, ze ciagle jej uzywam :)

Nienienienie. Dla mnie on jest do bólu letni, ewentualnie na ciepłą jesień.
;->

--
Jop

60. Data: 2006-06-28 10:27:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
> wierna jak pies.
> Ale z letnimi szaleję - bo nie trafiłam jeszcze na nic takiego, co by mnie

Mnie się z "letnich" nic nie podoba.
To znaczy na kimś mi się podoba, w butelce mi się podoba,
ale jak siebie spryskam to po prostu jakbym protezę 3 nogi sobie
przyczepiła.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

chwale Truskawę
[allegro] DIOR Prestige 20+1 Oryginal prosto z Wloch
Roznice w cenach perfum
oczyszczenie organizmu
Cześć