posiew nasienia

1. Data: 2004-04-22 11:29:07

Temat: posiew nasienia
Od: "Arnika" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojego syna w posiewie nasienia wyszedl Streptococcus viridans (Paciorkowiec
zieleniący). Podobno on wchodzi w skład flory fizjologicznej górnych dróg
oddechowych, wywołuje zakażenia u chorych z niedoborami odporności. Wiec skad
wzial sie w nasieniu.
A moze to jest jednak bledny wynik spowodowany zanieczyszczeniem pojemnika lub
posiewu.
Doradzcie.
pzdr
Arnika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-04-22 11:49:20

Temat: Re: posiew nasienia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004, Arnika wrote:

> A moze to jest jednak bledny wynik spowodowany zanieczyszczeniem pojemnika lub
> posiewu.

moze byc to zanieczyszczenie ale z drugiej strony jesli robiono posiew
nasienia to musialy byc jakies objawy. Wynik powinien zinterpretowac
ten lekarz, ktory badanie zlecil

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

3. Data: 2004-04-23 14:06:24

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oddechowych, wywołuje zakażenia u chorych z niedoborami odporności. Wiec

Przychodzi mi tylko jedno do głowy :) ile syn ma lat?

4. Data: 2004-04-24 08:12:49

Od: "Arnika" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn ma 13 lat. wiec jesli chodzi o wspolzycie to nigdy jeszcze nie mial
kontaktow seksualnych.
zaczelo sie od silnego bolu lewego jadra ale na drugi dzien przeszlo. urolog
niby stwierdzil stan zapalny ale prawde mowiac niezbyt przekonywujaco wiedzial
o co tak naprawde chodzi. posiewy moczu wyszly jalowe.
USG tez wyszlo w porzadku a dzieciak skarzy sie na bol promieniujacy od jadra
w kierunku cewki moczowej na 3-4 sek. przed oddaniem moczu. pozniej wszystko
jest OK. w nasieniu jak napisalam streptococcus viridans.
Moze ktos pomoze

5. Data: 2004-04-24 18:16:50

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystko
> jest OK. w nasieniu jak napisalam streptococcus viridans.

Szczerze mówiąc to normalne,że bakteria żyje w jakimś środowisku i tam
naturalnie bytuje a w innym powoduje stan zapalny czy chorobowy, jeśli nie
wierzysz w wynik daj do sprawdzenia do innego laboratorium , ale chyba w tej
chwili to trzeba byłoby zastosować leki a nie roztrząsać, sądzę ,że z
wynikiem dostałaś antybiogram więc jakieś leki mozna zastosować, a w ogóle
co na to lekarz, chyba warto żeby urolog zajął się sprawą do
końca.Pozdrawiam i życzę powodzenia A

Glukometr(y) - problem, rozne pomiary
Re: Toczeń ????????
wydzielina z piersi????!!!
Zastrzyki przeciwko wsciekliznie - jak to wyglada?
Biorezonans magnetyczny / alergia