Re: posklejane rzesy

Data: 2003-04-21 17:01:20
Temat: Re: posklejane rzesy
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl>

Użytkownik "izusek" napisał w wiadomości
> Ostatnio zauwazylam, ze na zdjeciach w wielu gazetach kobiety sa
umalowane
> duza iloscia tuszu z efektem posklejanych rzes

Oj dokladnie! Zgadzam się z Tobą absolutnie! Zauważyłam to już dawno,
wszystkie kobiety na okładkach Twojego Stylu i Pani (jakiś czas temu
szczególnie Magda Mołek) mają poprostu okropnie umalowane rzęsy, albo
niemiłosiernie posklejane albo nijakie (krótkie, rzadkie, jakgdyby
wogóle bez tuszu). Nie wiem czy nikt z ekipy realizującej te zdjęcia
tego nie widzi (fotograf!), skoro nie widzi tego wizażystka robiąca ów
makijaż. W ogóle uważam, że prawie wszystkie najsławniejsze polskie
wizażystki (Gonia Wielocha itp) malują delikatnie mówiąc przeciętnie,
a te rzęsy to już jakaś ich zmora. Podobają mi się jedynie makijaże
Julity Jaskółki (z jej usług podobno korzysta Edyta Górniak i Natalia
Kukulska). Ona, w odróznieniu od swoich koleżanek po fachu,
rzeczywiście bardzo ładnie upiększa twarz.

Pozdrawiam, Pola