posladek

1. Data: 2002-01-06 00:37:36

Temat: posladek
Od: "blonde" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam jeden problem, ktory mam nadzieje pomozecie mi rozwiazac.
Kiedys mialam problem z biodrem i chodzilam o kulach przez 2 lata z tego
powodu, tez jeden posladek mniej pracowal wskutek czego jest teraz troche
mniejsz, czy znacie jakies cwiczenia, zeby i ten drugi byl taki sam jak ten
pierwszy?

Z gory dziekuje za pomoc.

2. Data: 2002-01-06 15:23:06

Temat: Re: posladek
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodu, tez jeden posladek mniej pracowal wskutek czego jest teraz troche
> mniejsz, czy znacie jakies cwiczenia, zeby i ten drugi byl taki sam jak

Pozycja na czworakach i wyprostowywanie nogi ku tylowi. mozna dla
unikniecia obtluczen kolana podlozyc poduszke pod druga noge tak aby
podwyzszyc biodra. Nie wiem czy to dosyc jasno wyjasnilem, wiec jak bys
miala jakies watpliwosci to pytaj .

Pozdr.
Borys

Toksykologia - ksenobiotyki poch. roślinnego
urolog
KONDYCJA
Nogi "X" , Kregoslup