poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE

51. Data: 2008-01-12 11:43:17

Temat: Re: poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE-OT
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Może od tego trzeba było zacząć zanim zaczęłaś się czepiać?

znaczy gdzie sie niby Ciebie "czepialam" i w czym konkretnie? wyrazilam opinie
(nawet nie pod Twoim postem), a Ty zaczelas sie tlumaczyc.

> I aż tak bardzo się nie poczułam wezwana... p[adło pytanie, padła
> wyczerpująca odpowiedź.

no wiec o co Ci teraz chodzi?

> Przeczytaj wątek od początku.  Zauważ że to jej odzywki sprowokowały lawinę
> krytyki.

przeczytalam. I zauwaz, ze w moim pierwotnym poscie nie pisalam nic o
powyzszym.
i.

52. Data: 2008-01-12 14:12:50

Temat: Re: poszukuje - oficerki, br?zowe PROSTE
Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fm5cgl$cjl$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Nella" <n...@w...pl> wrote:

> 28 a Ty???

No tak, juz nie musisz tak sie martwic o problemy ortopedyczne, jak
bedac, powiedzmy, nastolatka ;>

Pozdrawiam
Iff

--
my contributions
http://maddama.deviantart.com/gallery/

53. Data: 2008-01-12 19:17:13

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(K)a napisał:
>(...)
> Nie, no wiadomo, ze Nelle lekko nerwy puscily i sie zachowala jak mozna
> przeczytac. Niemniej jednak byla wczesniej "testowana" jej cierpliwosc ;)

Jej cierpliwość? Ktoś zadał konkretne pytanie, bardzo dokładnie opisując
czego szuka. Propozycja Nelli była odwrotnością tego, o co pytano.
Jest mi wszystko jedno, w co się ubiera, ale jeżeli nie rozumie co
czyta, to niekoniecznie powinna odpisywać.
BTW, jeżeli ktoś coś nosi, to jego prywatna sprawa, ale jeżeli
publicznie wystawia swoje upodobania na grupie dyskusyjnej, to musi
liczyć się z krytyką tych upodobań.

Krycha podziwiająca własna cierpliwość (jeszcze nie ubiłam całego
wątku ;))
Najpiękniejszą muzyką przed snem

54. Data: 2008-01-12 20:39:40

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jej cierpliwość? Ktoś zadał konkretne pytanie, bardzo dokładnie opisując
> czego szuka. Propozycja Nelli była odwrotnością tego, o co pytano.

i tego nie kwestionuje, ani nie kwestionowalam. Jesli juz cos, to uwagi na
temat samego juz wyboru w zakresie gustu i nie/podobania sie.

(..)
> BTW, jeżeli ktoś coś nosi, to jego prywatna sprawa, ale jeżeli
> publicznie wystawia swoje upodobania na grupie dyskusyjnej, to musi
> liczyć się z krytyką tych upodobań.

niekoniecznie wlasnie. I o tym pisalam. Grupa dyskusyjna to jak ulica - tam
tez ma liczyc sie z tym, ze uslyszy opinie na ten temat? wlasnie nie. I takoz
mysle, stad moj post. A ze juz co mysle napisalam, to powtarzac sie nie bede.

> Krycha podziwiająca własna cierpliwość (jeszcze nie ubiłam całego
> wątku ;))

:))
i.

55. Data: 2008-01-14 07:59:05

Temat: Re: poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2008 15:04:48 +0100, Iwon(K)a
<i...@p...onet.pl> wrote:

> ale wlasnie _dlaczego_ nie? niech kazdy sie zajmie soba, i nich kazdy
> ubiera
> sie tak jak on/ona sama lubi. Dla Ciebie(i nie tylko) totalne bezguscie,
> dla
> innej/innego nie- czy w zwiazku z tym te stada Dodopodobnych w czyms Ci
> personalnie przeszkadzaja, czy kazdemu tu krytykujacemu osobe o innym
> guscie
> trzeba wykazac "wyzszosc", znawstwo tematu?

Nie no, absolutnie w niczym mi dodopodobne dziewczyny nie przeszkadzaja.
Nie bylo rowniez moim zamiarem zaznaczanie jakiejs mojej wyzszosci. To po
prostu moje zdanie i mam prawo je wyrazic, tak jak Ty masz prawo wyrazic
wlasne i obie to robimy. Dla mnie takie buty sa kiczowate, dla kogos nie i
super. Zapytano mnie, dlaczego, to odpowiedzialam - bo dla mnie to
bezguscie. Jesli ktos sie z tym nie zgadza, to fajnie, co mi do tego? Mam
prawo krytykowac, natomiast niekoniecznie trzeba od razu te moja krytyke
brac sobie do serca :) Dla mnie takie buty stanowia wyrazna seksualna
propozycje. Jasne, ze mozna sie z tym nie zgodzic. Po to wlasnie jest
dyskusja, prawda? :)

> Czy wszyscy musza sie ubierac od
> szablona, bo tak trzeba i to jest gustowne? Moze dlatego tak szaro na
> Polskich
> ulicach, wszyscy ubrani od szablona, bo zaraz ktos "ubrany inaczej"
> bedzie
> paluchami wytykany, z usmiechem wyzszosci u obgadujacego...

Rozne ulice w roznych miejscowosciach wygladaja roznie :). Ja akurat
mieszkam w takim miejscu, gdzie dodopodobne chadzaja stadami i wlasnie one
sa ubrane szablonowo. Moze dlatego, ze mieszkam bardzo blisko
gimnazjo-liceo-cos ponad szkoly? Nie wiem. Zapewne w innych miejscach jest
inaczej, tego stwierdzic nie moge.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

56. Data: 2008-01-14 11:42:13

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie takie buty stanowia wyrazna seksualna propozycje. Jasne, ze
> mozna sie z tym nie zgodzic. Po to wlasnie jest dyskusja, prawda? :)

Mam dwie pary takich muszkieterek koloru bialego i czerwonego, i chodze w
nich na co dzien, wiec nie wiem o jakie propozycje seksualne Ci chodzi?
I nie sledze w jakich butach chodzi Doda, bo mnie to nie interesuje.

57. Data: 2008-01-14 12:31:11

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jan 2008 12:42:13 +0100, Nella <n...@w...pl> wrote:

> Mam dwie pary takich muszkieterek koloru bialego i czerwonego, i chodze w
> nich na co dzien, wiec nie wiem o jakie propozycje seksualne Ci chodzi?

Chodzi mi o to, ze takie buty odbieram jako wyzywajace seksualnie. Mozna
sie z tym nie zgadzac, ale to moje zdanie i mam do niego prawo.

> I nie sledze w jakich butach chodzi Doda, bo mnie to nie interesuje.

No i dobrze.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

58. Data: 2008-01-14 20:18:31

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o to, ze takie buty odbieram jako wyzywajace seksualnie.

A ja takie buty odbieram jako normalne, do ktorych w dodatku
swietnie pasuja rurki skinny.

> Mozna sie z tym nie zgadzac, ale to moje zdanie i mam do niego prawo.

Masz prawo, ale Twoje zdanie, to raczej zdanie mniejszosci :)

> No i dobrze.

Za to wszystkie babki ktorym sie nie podobaja takie muszkieterki, dziwnym
trafem
bardzo dokladnie wiedza w czym chodzi Doda, i jej podobne glorie haha.
Dziwne? Moze...

59. Data: 2008-01-14 20:41:16

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fmggf8$8gh$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Nella" <n...@w...pl>
wrote:

> A ja takie buty odbieram jako normalne, do ktorych w dodatku
> swietnie pasuja rurki skinny.

Nie wyobrazam sobie, szczerze mowiac, zeby takie buty wygladaly z
dlugimi spodniami. Tzn. bedziesz nosic nad czy pod? Ciekawosc. Bo jak
nad, to cholewki Ci z deczka rozepchaja nogawki, a to niezbyt
estetycznie b´dzie wygladaç. Z kolei pod kojarzy mi si´ wylacznie ze
stylistyka a'la gwiazda filmu fantasy klasy B z lat 80tych ;>

Pozdrawiam
Iff

60. Data: 2008-01-15 07:24:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jan 2008 21:18:31 +0100, Nella <n...@w...pl> wrote:

> Masz prawo, ale Twoje zdanie, to raczej zdanie mniejszosci

Odbieram to jako komplement ;-P

Krusz.
--
Kruszyzna