poszukuję "złotej rączki"

1. Data: 2002-10-28 14:29:44

Temat: poszukuję "złotej rączki"
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam osoby, która zrobiłaby "coś" z oknami, w mieszkaniu które wynajmuję -
oczywiście odpłatnie.
Trzebaby je uszczelnić, a ja sobie nie dam z tym sama rady. Obawiam się, że
zwykłe kupienie i naklejenie uszczelek nie wystarczy w tym przypadku.
Wymieniać okien nie zamierzam, bo mieszkanie niestety wynajmowane.
Dmucha mi tak, że cała firanka "lata" jakbym miała otwarte okno :-(((((

Znacie kogoś, kto by się podjął takiej pracy?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

1. Data: 2002-10-28 14:31:34

Temat: Re: poszukuję "złotej rączki"
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam, poszło nie na tę grupę co trzeba :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

1. Data: 2002-10-28 21:46:06

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wymieniać okien nie zamierzam, bo mieszkanie niestety wynajmowane.
> Dmucha mi tak, że cała firanka "lata" jakbym miała otwarte okno
:-(((((

Kup sobie jak najszersza tasme uzywana przy malowaniu (taka zolta).
Nastepnie zlikwiduj kurz wokol ramy okna i miejsc podobnych, a
nastepnie obklej okno wokol. I w innych miejscach wiejacych tez. Dla
lepszego efektu mozesz wcisnac troche waty, ale nie za duzo.
Metoda moze nie najefektowniejsza, ale efektywna.

Marthy

1. Data: 2002-10-30 14:24:40

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marthy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kup sobie jak najszersza tasme uzywana przy malowaniu (taka zolta).

I na wiosne zaplacze sie probujac ta tasme zerwac.

Uszczelki, ale nie te tanie gabczaste, tylko gumowe, mozna kupic nawet
baaaardzo grube. Wada jest ich cena, nie wiem, czy w przypadku wynajmowanego
mieszkania to ma sens. Ale zawsze pozostaje rolka papieru toaletowego
upchana w szczeliny - to naprawde skuteczne, choc moze malo estetyczne.

J.

1. Data: 2002-10-30 18:33:23

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nastepnie obklej okno wokol. I w innych miejscach wiejacych tez. Dla
> lepszego efektu mozesz wcisnac troche waty, ale nie za duzo.

Taaa... A jak dostanie się do tego woda i zamarznie to mogą polecieć
szkiełka z okna. No w najgorszym przypadku pęknie rama okienna.

Pozdrawiam Vicky S.

Pomocy-wirtualne studio wizażu
Czy warto??? Proszę o odpowiedz.
Propozycja dla dziewczyny