poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

21. Data: 2002-02-02 15:55:07

Temat: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: "Paw77" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a3eh8g$j51$1@news.onet.pl...

. Moze eutanazja byla
> by rozwiązaniem?

Wystarczy pogotowie z Łodzi.

22. Data: 2002-02-02 17:57:27

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> mieć
>
> Tu nie ma szablonu.

Szablonu nie ma ale ...

> Z której strony na to popatrzymy wygląda inaczej.
> To nie jest tak .... są kobiety, które chciałyby uczucia i nie są dla nich
> ważne czy ten którego pokochają i kto je pokocha będzie chodził o kulach czy
> jeżdził w wózku. Jest tych kobiet napewno zdecydowanie mniej, przyznaje.
> Jednak są.
> Popatrzcie wokoło siebie... znajdziecie takie małżeństwa, szczęśliwe
> małżeństwa.

Tak, tylko chodzi o sam start - nie jesteśmy atrakcyjni - żadne na nas nie popatrzy
jak na kandydata to randkowania.

> hasło
>
> Jak sie zakochasz to będziesz patrzał na to co ludzie powiedzą ???
> Ja ....
> oczekiwałabym czegoś innego od mojego meżczyzny nizli obawy o to co ludzie
> powiedzą.
> Jeżeli w ten sposób bedziemy myśleć .... zawsze będziemy sami.

Tak, ale tak jest w życiu, osoby żyją w środowisku - i według tej miary patrzą
i żyją. Nie rzadko rezygnują z różnych rzeczy aby się nie wychylić, nie być
odrzuconym.

> interesie
>
> A w tym zdrowym ciele ..... nie ma słabych osobników ????
> Jacku ,
> ich jest wiecej niz myslisz.
> Dopowiedziałabym, że oni czesto są o wiele słabsi od nas.

tak, tylko ewolucja nie zna pojęcia duch :-(
Jest osobnik i jego siła fizyczne :-(

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

23. Data: 2002-02-02 18:14:16

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Tak, tylko chodzi o sam start - nie jesteśmy atrakcyjni - żadne na nas nie popatrzy
> jak na kandydata to randkowania.

Eeee, ja tam randkuję od czasu do czasu. Kobietę można oczarować nie
tylko przystojną figurą czy zmysłowym głosem. Zapewniam...

Pozdrawiam
Robert

24. Data: 2002-02-02 19:52:39

Od: "Maria Niesiołowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Tomasz Gumny <t...@i...org.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:a3f0h3$sms$...@n...tpi.pl...

> Alkoholizm _jest_ chorobą.
> A tutaj nie działa wcale taki prosty mechanizm... zazwyczaj jest
> to wybór bardziej nieświadomy, niż nam się to wydaje...
> --
> Pozdrowieństwa,
> Scally
> http://joanna.fandom.art.pl/dagmara

Wprawdzie alkoholizm jest jednostką chorobową, ale mam mieszane uczucia.
Jest to wolny wybór pijącego. Co do wyborów życiowych, trochę przewrotnie,
ale znam nieporównanie więcej mieszanych małżeństw zdrowy - inwalida, gdzie
zdrowa jest żona. A tak moi mili zastanówcie się, czy będąc zdrowymi [bez
wcześniejszych inwalidzkich doświadczeń i zawodów] bylibyście skłonni pójść
li tylko za porywem serca i działałaby presja oceny środowiskowej i lęk
przed odmiennością i stereotypem niepełnosprawnej osoby. Ja sądzę, że tak i
jestem o tym głęboko przekonana. Mariza

25. Data: 2002-02-02 21:09:36

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 02 Feb 2002 18:57:27 +0100, Jacek Kruszniewski
<j...@p...pl> napisał(a):

>Tak, tylko chodzi o sam start - nie jesteśmy atrakcyjni - żadne na nas nie popatrzy
>jak na kandydata to randkowania.

I tu leży pies pogrzebany.
Jarek

26. Data: 2002-02-02 21:24:33

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):

> I tu leży pies pogrzebany.

Na pewno nikt nie uzna nas za atrakcyjnych jeśli sami siebie
będziemy za takich uważać. Dla jakiejś tam części ludzi atrakcyjność
nie polega na zgrabnym, wysportowanym ciele.

RS

27. Data: 2002-02-02 22:09:59

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Eeee, ja tam randkuję od czasu do czasu. Kobietę można oczarować nie
> tylko przystojną figurą czy zmysłowym głosem. Zapewniam...

Czy mnie sie wydaje czy nareszcie chociaz Robert pomyslal tak jak ja...
Rozne sa sposoby patrzenia na milosc....
miosc jest rozna.....
bo ludzie sa rozni ...

Naprawde, wezcie swoje zycie w swoje rece, odrzyccie stereotypy typu ,,,
co powiedza sasiedzi .....
zostawcie tenm dylemat sasiadom ....
szukajcie szczescia,
jak sie szuka to sie znajduje ,
wprawdzie nie zawsze
ale trzeba probowac.

--
Do usłyszenia
Sylwia

28. Data: 2002-02-02 22:10:58

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t...@4...com..
.

> I tu leży pies pogrzebany.

Jakos mam odmienne zdanie....
nie macie racji z gory skazujac sie na niepowodzenie.
I tu jest wlasnie pies pogrzebany !!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

29. Data: 2002-02-02 22:16:22

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

".
> Niestety stereotyp panujący w naszym społeczeństwie powoduje, iż ON
> nie sprawia na poczatku dobrego wrażenia, a to ma wielkie znaczenie
> dla kobiet.

no .....
twierdze, ze sa kobiety ktorym napewno nie zalezy by ich ukochany byl
Belmondem albo Szwarcenegerm
a .....
reprezentuje wlasnie ta plec ;-))

> Najgorzej jest z dystansem do siebie...

Panowie.......wiecej optymizmu prosze !!!!!!!!
Kobiety .... jest wiele kobiet ... tylko trzeba szukac tej odpowiedniej a
nie zaraz sie zniechecac.

--
Do usłyszenia
Sylwia

30. Data: 2002-02-02 22:28:27

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Być może tak jest. A może jest całkiem na odwrót. Człowiek też się
> zmienia: silni stają się słabymi, słabi odkrywają w sobie siłę.
> Nagła utrata zdrowia potrafi uczynić z człowieka zniechęconą,
> użalającą się i myślącą tylko o śmierci istotę. Niektórzy odkrywają
> w sobie nowe sensy życia, inni uważają, że to już koniec. Może tak
> było w tym przypadku, może zupełnie inaczej. Ja nie ośmielę się tego
> roztrząsać.

Tak .... racja bywa równiez i w posrodku.

> W tym wątku jednak mamy bardziej konkretny problem: DPS-y. Mnie też
> to pewnie kiedyś czeka, a boję się tej perspektywy. Czy DPS oznacza
> zerwanie z wolnym, aktywnym życiem, czy też i w takich miejscach da
> się twórczo żyć? DPS-y, co tu kryć, cieszą się złą sławą, ostatni
> raport NIK o DPS-ach udowodnił, że nie bez przyczyny.. Co prawda są
> wyjątki lecz obawiam się, że to kropla w morzu.

Tu trudno sie z Toba nie zgodzic Robercie.

> Może na wzór amerykański sami niepełnosprawni powinni tworzyć domy
> niezależnego życia, w których mieszkańcy tworzą wspólnotę. Wspólnie
> (tele)pracują (czyli jest to też twór gospodarczy), wspólnie
> finansują opiekę pielęgniarsko-medyczną, itp. Powiecie: fantazja.
> Może... Lecz jaka istnieje alternatywa?!

Wiesz.... i gdyby tak jeszcze znalezc takich co byliby gotowi pomoc,
moze zycie staloby sie znosniejsze.
Ja mowie o innej pomocy nizli finanse, opieka itd....

Ja po dzisiejszym spotkaniu jestem w takim nastroju, ze bylabym w stanie nie
wiem co zrobic, a wiesz dlaczego ....
dlatego, ze mi zwykli nieznajomi mi ludzie pomogli mi. Nic za to nie
chcieli, umieli i chcieli i pomoc.
To dla nich byla drobnostka ale nie znam wielu takich co by to zrobili nawet
... najblizsi.
Dla nich drobnostka a dla mnie rzecz wielka.

Wioec czemu np nie mialo by sie i Wam udac...
Czy zawsze wszystko musi pozostac w sferze fantazji.
Chyuba czas zaczac cos w tym kierunku działac , jak myslicie?

--
Do usłyszenia
Sylwia
e...@a...pl

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

autostrady sfinasują inwalidzi
*P*O*R*N F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 8677
Jazda bez biletu
Orzecznictwo ZUS
Ulgi w PKS