potrawa z soji

1. Data: 2002-12-07 19:17:21

Temat: potrawa z soji
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Coz nie moge jadac miesa
i z reguly kupowalam juz jako polfabrykat produkty z soji, ale postanowilam
zrobic sama.
czy ktos moze wie jak sie to przyrzadza ?
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-08 08:03:08

Temat: Re: potrawa z soji
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaRoLa <c...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asthg1$lrb$...@n...tpi.pl...
> [...]
postanowilam
> zrobic sama.
> czy ktos moze wie jak sie to przyrzadza ?

Ugotowaną soję należy poddać dehydratacji, to mniej więcej tak jakbyś
chciała
sama zrobić mleko w proszku

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia, którym

1. Data: 2002-12-08 13:22:25

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa wrote:
> Coz nie moge jadac miesa
> i z reguly kupowalam juz jako polfabrykat produkty z soji, ale postanowilam
> zrobic sama.
> czy ktos moze wie jak sie to przyrzadza ?

takich stekow czy kostki sojowej sama nie zrobisz. ale za to mozesz zrobic
inne rzeczy :)
polecam puszkkke (wegetarianska ksiazka kucharska) i wyszukiwarke po
skladnikach:
http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3
zaznacz tam na liscie soje i wybieraj, co chcesz :)

poza tym nie ograniczaj sie wylacznie do soi. sa tez inne fasolki,
soczewica jest rewelacyjna, i oczywiscie ciecierzyca!

pozdr :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-12-09 07:46:25

Od: "Kim" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> zrobic sama.
> czy ktos moze wie jak sie to przyrzadza ?

Witaj,
Na stronie http://puszkkka.spinacz.pl znajdziesz kilka tysięcy sprawdzonych,
smacznych przepisów wegetariańskich. Szersze informacje na stronie www.vege.pl
Pozdrowienia
Kim

1. Data: 2002-12-09 07:51:44

Od: "Kim" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał(a):

> [...]
>
> poza tym nie ograniczaj sie wylacznie do soi. sa tez inne fasolki,
> soczewica jest rewelacyjna, i oczywiscie ciecierzyca!

Przepraszam Cię, Pat. Spontanicznie odpowiedziałam bez otwierania wątku.
Teraz zauważyłam, że powieliłam Twoją (bardziej wyczerpującą, więc lepszą)
informację.
Pozdrowienia
KIm

1. Data: 2002-12-09 11:55:12

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kim wrote:
> Przepraszam Cię, Pat. Spontanicznie odpowiedziałam bez otwierania wątku.
> Teraz zauważyłam, że powieliłam Twoją (bardziej wyczerpującą, więc lepszą)
> informację.

no wiesz... za co przepraszasz! reklamy puszkkki nigdy za wiele ;P

pozdr.
pat
ps: nie wiedzialam ze ty tez tu zagladasz :)
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/