słodki ziemniak

1. Data: 2002-12-07 17:36:09

Temat: słodki ziemniak
Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
kupiłam takiego ziemniaka, podejrzewam ze można go przyrządzić ''z wody''
ale może są inne sposoby?
pozdrówka
alda bez kuchenna;)

1. Data: 2002-12-08 00:10:53

Temat: Re: słodki ziemniak
Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alda <a...@c...wp.pl> napisał(a):

> Witam!
> kupiłam takiego ziemniaka, podejrzewam ze można go przyrządzić ''z wody''
> [...]
mozesz zloczynce do piekarnika (a pewnie i w prodizu da rade) na 180 st. C na
40-50 min i jesc lyzeczka.
jeszcze robi sie curry z niego ale nie probowalam wiec przepisu nie podaje -
poszperaj to pewnie cie cos natchnie

pozdrawiam

Iza

1. Data: 2002-12-08 10:32:53

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alda" <a...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> kupiłam takiego ziemniaka, podejrzewam ze można go przyrządzić ''z wody''
> [...]

a przy okazji slodkiego ziemniaka;
czasami w warzywniakach mozna w srodku zimy kupic slodkie ziemniaki - a to z
tego powodu, ze zostaly przemrozone w transporie lub przechowywaniu i ze
zwyklych, nieodwracalnie zrobily sie slodkie. Beznadziejnie smakuja, lepiej
wyrzucic.

Jola L-L

1. Data: 2002-12-12 14:21:59

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

izabela Sowula napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
na
>40-50 min i jesc lyzeczka.
>jeszcze robi sie curry z niego ale nie probowalam wiec przepisu nie

dzięki, szperałam i mnie nie natchneło stąd wołanie na liście o
pomoc...własnie odkroiłam kawałek, fajny ma kolor;)
jak coś wymodzę to się pochwalę, o ile będzie czym;)
pozdrawia
alda-beztalencie kuchniowe

1. Data: 2002-12-12 23:30:27

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>zwyklych, nieodwracalnie zrobily sie slodkie. Beznadziejnie smakuja, lepiej

ten mój jest rasowy;) i dlatego nie bardzo wiem co z nim zrobić;)
a.

kuchnia chińska
Mielone
Nalesniki z bryndza