Re: potrzebuje totalnej mascary z truskawy

From: Marta Góra <m...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: potrzebuje totalnej mascary z truskawy
Date: Fri, 28 Sep 2007 21:31:13 +0200
Sender: m...@l...pl

Dnia Fri, 28 Sep 2007 09:04:38 +0000 (UTC), Boska napisał(a):

>chyba zebym kupila revlona color stay bo to na scene
> tez wiec musi byc pancerny a ponoc revlon jest... ale jedyna oferta jaka
> znalazlam online (z irlandii bym zamawiala wiec polskie allegro odpada) to to:
> http://cgi.ebay.ie/Revlon-Colourstay-Foundation-ass-
colours-only-4-99-each_W0QQitemZ320135969992QQihZ011
QQcategoryZ11867QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewIte
> i jakos normalnie nie moge sie przekonac, ze wierze, ze nie sa wypackane, w
> polowie puste i w ogole nieoryginalne.

Revlon polecam - to moje odkrycie zeszłoroczne, używam, ładnie kryje
(akurat Age Defying bo do mojej suchej mordy najlepszy). Dziwne, że w
Irlandii tego nie ma - u Angolii prawie w każdym sklepie z kosmetykami za
około niecałe 10 funiów. Jakoś mam wrażenie, że ichniejszy lepszy niż ten
zanabyty w Polsce.
Kiedyś dawno, gdy czułam się burżujem i namiętnie czytywałam Twój Styl
odkryłam meteoryty Guerlain co pańcia w salonie wykorzystała i wcisnęła mi
do kompletu podkład do cery mieszanej tejże marki. To był najlepszy
podkład jaki miałam w życiu i najszybciej mi "wyszedł". Krył wszystkie
niedoskonałości, pięknie matowił i nie dawał uczucia maski. Poza tym miał
różowawy odcień co przy mojej ziemistej cerze dawało genialny efekt.
Niestety kosztował wtedy 1/5 średniej krajowej i więcej go nie kupiłam:(
Może spróbuj jeszcze pure makeup Maybelline - nie polecam na codzień
(wywaliłam po drugim użyciu), badziew totalny ale na scenę chyba by się
nadał. Krył wszystko, niestety z bliska dawał efekt maski. Tani jest i
można spróbować. No i są oczywiście do różnych typów cery.
Natomiast tusze u mnie to porażka, nie ma takiego który byłby odporny na
pocieranie moimi łapskami i robił ze mnie gwiazdę. Ktoś chyba gdzieś
doszedł do wniosku że skoro włosy mam bujne to już mi rzęsy niepotrzebne i
efekcie Liza Minelli tudzież Barbra Streisand zapomnieć mogę;( Miałam i
Diora, i Lancome, i Estee Lauder i żaden z nich nie jest w stanie wycisnąć
czegoś ciekawego z moich rzęs...Przestałam szaleć i wróciłam do revlonów i
lorealów.

Pozdrawiam,
Marta