Re: potrzebuje totalnej mascary z truskawy

From: Boska <n...@n...ru>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: potrzebuje totalnej mascary z truskawy
Date: Sun, 30 Sep 2007 19:23:32 +0100

Marta Góra wrote:

> Revlon polecam - to moje odkrycie zeszłoroczne, używam, ładnie kryje
> (akurat Age Defying bo do mojej suchej mordy najlepszy). Dziwne, że w
> Irlandii tego nie ma - u Angolii prawie w każdym sklepie z kosmetykami za
> około niecałe 10 funiów. Jakoś mam wrażenie, że ichniejszy lepszy niż ten
> zanabyty w Polsce.

a nie no jest tylo ja nie mam czasu po sklepach wiec namietnie online...
ale fakt, bylam widzialam podobal mi sie tak jak Lorealowski Infallible,
ale revlon chyba ladniejsze kolorki mial dla mnie.

> Kiedyś dawno, gdy czułam się burżujem i namiętnie czytywałam Twój Styl
> odkryłam meteoryty Guerlain co pańcia w salonie wykorzystała i wcisnęła mi
> do kompletu podkład do cery mieszanej tejże marki. To był najlepszy
> podkład jaki miałam w życiu i najszybciej mi "wyszedł". Krył wszystkie
> niedoskonałości, pięknie matowił i nie dawał uczucia maski. Poza tym miał
> różowawy odcień co przy mojej ziemistej cerze dawało genialny efekt.

no to na truskawie jest nawet w promocji taki jasniutki o:
http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdI
d=47804&goChar=G

albo jezcze jest inny w promocji ale ja az takiej rozanej cery to nie
mam, gdyby byl taki moze ciut iemniejszy, ale moze faktycznie pojde do
sklepu i macne ten jasniutki, moze by z brazerem dal rade...

> doszedł do wniosku że skoro włosy mam bujne to już mi rzęsy niepotrzebne i
> efekcie Liza Minelli tudzież Barbra Streisand zapomnieć mogę;( Miałam i
> Diora, i Lancome, i Estee Lauder i żaden z nich nie jest w stanie wycisnąć
> czegoś ciekawego z moich rzęs...Przestałam szaleć i wróciłam do revlonów i
> lorealów.

no to na mnie najlepiej jednak dzialaja Ultimeyes Diorowskie. i chyba
zostane przy nich.

Boska