Re: potrzeby ludzkie

Data: 2001-07-27 12:39:51
Temat: Re: potrzeby ludzkie
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "psychoLamer" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9jrig1$9qu$1@news.tpi.pl...

> "krzysztof(ek)"
> "psychoLamer"
> chwila-
> nie zapominajmy się,
>
> staram się zorientowć co na ten temat wiadomo

Nie denerwuj sie ;-)
Kazdy ma swoje potrzeby, nigdy Twoje nie beda sie w 100%-ach pokrywac z
potrzebami drugiego czlowieka.

Nie pomyslales zeby najpierw przeanalizowac swoje, a dopiero potem
cudze? Nie sugerowalbys sie wtedy, moglbys spojrzec na swoje potrzeby
bardziej obiektywnie.

> póki co uważam za swój sukcess sam fakt że mogę się na czymś
skoncentrować
> (nie znaczy że rozumim wszystko ale staram się, może nawet coś
zapamiętam)
> do samego tworzenia jeszcze mi (nie)daleko

Przesadzasz. Twoje posty swiadcza o czyms przeciwnym.

> tak właśnie zrobię (na swój użytek)
> ale to co dla Ciebie jest banalne dla mnie teraz niemożliwe

Czy ja napisalem ze to dla mnie banalne???
Chcialbym, ae zeby bylo banalne. Ale tez nie jest :-(
A moze to dobrze? Moze zycie byloby zbyt proste i nudne, gdyby wszystko
bylo banalne, gdybysmy nie mieli sie nad czym glowic?

> co najwyżej jako jako szczór dośw. :)))

Nie doceniasz swoich mozliwosci!

> co do ksywki to też mi się nie podoba ale nie czas teraz na kosmetykę

Nie powiedzialem, ze mi sie nie podoba. Zawsze to juz jakis postep w
stosunku do "Cienkiego"!

> gybym tak mógł mieć urlop......choć kilka dni........

Zafilozofowalbys sie sie na smierc ! ;-)

> z pozdrowieniami z wakacji w pracy, :(

Nie jestes sam! Tez nie mam urlopu :-(((((((((((((

> mam wrażenie że tylko ja mam problemy a reszta odpoczywa sobie
beztrosko

A czemu nie napiszesz: "tylko ja widze swoje problemy i chce je
rozwiazac, a reszta sobie odpoczywa beztrosko"?

> gdyby ktoś tu był to wrzuciłbym jakis temat, np.
>
> 'znaczenie *nicka* w odbiorze osoby za nim sią kryjącej w
korespondencji
> internetowej'
>
> nadawałoby się?

a nie?