poważne pytanie o ucho

1. Data: 2004-09-02 06:20:02

Temat: poważne pytanie o ucho
Od: "Jakub" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie pasmo przenoszenia ma ucho, i co to jest to pasmo przenoszenia?

Mam jeszcze jedno pytanie: gdzie w necie mozna znaleźć informacje n.t. ciała
ludzkiego w liczbach?

No i może jeszcze małe pytanko, które mnie prześladuje od szkoły średniej:
ile litrów krwi mieści się w śledzionie?

2. Data: 2004-09-02 06:23:31

Temat: Re: poważne pytanie o ucho
Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasmo przenoszenia w tym wypadku będzie to zakres częstotliwości dwieku,
jakie odbiera ludzkie ucho.
Poogogluj trochę, powinno bc w necie
Użytkownik "Jakub" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie pasmo przenoszenia ma ucho, i co to jest to pasmo przenoszenia?
>
> Mam jeszcze jedno pytanie: gdzie w necie mozna znaleŸć informacje n.t.
ciała
> ludzkiego w liczbach?
>
> No i może jeszcze małe pytanko, które mnie przeœladuje od szkoły œredniej:
> ile litrów krwi mieœci się w œledzionie?

Odruchy powierzchowne i głębokie
Rzuc palenie
Zmiana skórna na penisie od spodu
Białaczka podczas leczenia ziarnicy - PILNE !!
Po wypadku...