powiedzcie prosz

31. Data: 2006-09-18 20:14:07

Temat: Re: powiedzcie prosz
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. I dlatego został gubernatorem? ;-)
>                    Pozdrawiam iluzorycznie Ja...cki

Był jeszczse przedszkolanką i miał bliźniaka.I napewno kochał
kwiatki.Należało mu się.
Pozdrawiam.mirzan

32. Data: 2006-09-19 07:34:49

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nauka czegokolwiek nigdy nie jest głupotą.Zlekceważenie jakiejkolwiek
> okazji do nauki, zawsze jest głupotą
slepa wiara we wszystko co probuja Cie nauczyc rowniez jest glupota.

> Bez telefonu nie dało by się na bieżąco kontrolować zjawiska.
alez czemu, juz pisalem - umawiasz sie na godzine ona kreci
Ty czarujesz, potem dzwonisz i dowiadujesz sie ze zadzialalo (lub nie).

> Jesli bawiłeś się radiestezją, to wiesz,że ona istnieje.
Alez ja nie twierdze ze nie istnieje. Oczywiscie ze istnieje,
podobnie jak satanizm z ktorego nizej sie podswiewujesz (a wczesniej
cos pisales w temacie takiej reakcji na niezbyt znane zagadnienia...).

> Choćbyś nie wiem co wymyślił, to i tak nie przebijesz jednego doktora
> a AR w Olsztynie, który napisał,że radiestezja nie istnieje, a jeśli
> wahadło się kręci, to porusza nim szatan.Pewnie jest już profesorem.
Czasem takie podejscie jest zdrowsze, niz wmawianie sobie
ze praktyki tracace o okultyzm sa fajne, zas wiedza o tym to
wyzszy poziom wtajemniczenia. Na tej zasadzie
kiedys wsadzali na 3 zdrowaski do pieca, a i pewnie wiele innych rzeczy...

A co do przebijania to i tak dla mnie najwiekszym hiciorem jest
teoria o odparowaniu WTC przez ufonautow, tworzona zreszta
przez naszego rodzimego naukowca (rowniez dr) Jana Pajaka (polecam google,
dla tych ktorzy lubia fantastyke)

pozdrawiam
Bruno

33. Data: 2006-09-19 11:03:02

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez ja nie twierdze ze nie istnieje. Oczywiscie ze istnieje,

W ogrodzie zastosowanie mieć może, ale nie musi.Wątpliweości
co do rzetelności metody też mam, ale równocześnie mam wodę w rurze,
to taka studnia,a po zewnętrznej ściance sucho.
Pozdrawiam.mirzan

34. Data: 2006-09-20 22:52:39

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No dobra, sorki, juz nie bede ;)

:))

> I jeszcze do przemyslen - jak sie do tematu ma ogrzewanie podlogowe wodne?

Teoria mówi, że przyczyną promieniowania żył wodnych jest ruch polarnych
cząsteczek wody w piaskowej warstwie wodonośnej. Cząsteczki wody
"przeciskając się" między ziarenkami piasku robią różne fikołki, a efektem
jest zmiana pola elektromagnetycznego, czyli generowanie promieniowania.
W rurkach ogrzewania podłogowego przepływ wody jest spokojniejszy, bez
drgań, więc i promieniowania nie ma.

Pozdrawiam
Leszek

35. Data: 2006-09-21 07:53:35

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Sep 2006, Leszek Serdyński wrote:

> [...]
> jest zmiana pola elektromagnetycznego, czyli generowanie promieniowania.
> W rurkach ogrzewania podłogowego przepływ wody jest spokojniejszy, bez

A czy ktos sie zastanawial jak jest dlugosc fali takiego
promieniowania (baardzo duza)? A czy potem ktos pomyslal jaka jest jego
energia (bardzo mala)? Pomine zgadnienie nakladania sie fal. I teraz
zakladajac, ze radiesteci odbieraja te fale i w jakis sposob je czuja
to wszyscy oni powinni wyginac albo zostac calkowicie porazeni w momencie
uruchomienia na ziemi pierwszego nadajnika radiowego.
Nie twierdze, ze radiesteci nie wiedza gdzie pod ziemia jest woda (ja tez
wiem - wszedzie) ale ta teoria do mnie nie przemawia.

Pozdr.

--
Dariusz Pakosz

36. Data: 2006-09-21 08:04:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
l...

> [...]
> Nie twierdze, ze radiesteci nie wiedza gdzie pod ziemia jest woda (ja tez
> wiem - wszedzie) ale ta teoria do mnie nie przemawia.

Pewnie nie wiesz, że woda z lodowca jest ciekłym kryształem niosącym
informację?

37. Data: 2006-09-21 08:11:30

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Sep 2006, Panslavista wrote:

> "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
l...

> Pewnie nie wiesz, że woda z lodowca jest ciekłym kryształem niosącym
> informację?

O tym fakcie nie wiedzialem. Wnioskuje, ze wszystkie zyly wodne
polaczone sa z lodowcem. Dlatego woda w zrodelkach jest taka zimna.

--
Dariusz Pakosz

38. Data: 2006-09-21 08:26:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
l...

> [...]
>
> O tym fakcie nie wiedzialem. Wnioskuje, ze wszystkie zyly wodne
> polaczone sa z lodowcem. Dlatego woda w zrodelkach jest taka zimna.

Jak wyrwiesz zęby nie poczujesz. Popatrz, jak mącą w kiepale...

39. Data: 2006-09-21 09:57:19

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie nie wiesz, że woda z lodowca jest ciekłym kryształem niosącym
> informację?

Używają jej w kalkulatorach, zegarkach, kompach...
To się nazywa LCD ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

40. Data: 2006-09-21 11:05:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in message

> Używają jej w kalkulatorach, zegarkach, kompach...
> To się nazywa LCD ;-)
> --
>
> pozdrawiam :-) piotrh

Nowe zdjęcia