powiekszona piers

1. Data: 2004-05-10 18:17:56

Temat: powiekszona piers
Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Jedna z moich piersi od kilku dni
jest duzo wieksza niz wczesniej,
dodatkowo wyczuwam w niej tepy bol.
Zapewniam, ze nie jest to spowodowane
zadnym urazem ani okresem przedmiesiaczkowym.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Kasia

2. Data: 2004-05-10 18:58:22

Temat: Re: powiekszona piers
Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkowo wyczuwam w niej tepy bol.
> Zapewniam, ze nie jest to spowodowane
> zadnym urazem ani okresem przedmiesiaczkowym.

po pierwsze powinnas napisac ile masz lat? czy piers boli jak jej nie
dotykasz? czy skora na niej jest zaczerwieniona? czy masz male dziecko?

bo na podstawie tego opisu to moge tylko powiedziec ze to moze byc jakis
stan zapalny.

Pozdrawiam Gosia

3. Data: 2004-05-10 20:28:56

Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze powinnas napisac ile masz lat? czy piers boli jak jej nie
> dotykasz? czy skora na niej jest zaczerwieniona? czy masz male dziecko?

Mam 23 lata, gdy dotykam boli pod spodem i w okolicach sutka.
Skora na piersi nie jest zaczerwieniona.
Nie mam jeszce dziecka.

Zwracam sie z prosba o pomoc do grupy gdyz
ze wzgledu na prace nie moge isc do lekarza.

Pozdrawiam Kasia

4. Data: 2004-05-10 20:44:20

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zwracam sie z prosba o pomoc do grupy gdyz
> ze wzgledu na prace nie moge isc do lekarza.

Kasiu! Nigdy praca nie jest ważniejsza od zdrowia!!!!!!!!!!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2004-05-11 07:40:15

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwracam sie z prosba o pomoc do grupy gdyz
> ze wzgledu na prace nie moge isc do lekarza.
>
> Pozdrawiam Kasia

Kasiu, na forum nikt Ci nic konkretnego nie doradzi, nie zaleci lekow,
itd!!! Powinnas udac sie do lekarza.

pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2004-05-11 10:50:28

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam jeszce dziecka.
>
> Zwracam sie z prosba o pomoc do grupy gdyz
> ze wzgledu na prace nie moge isc do lekarza.

A czy bierzesz jakies hormony??

7. Data: 2004-05-11 15:59:27

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zwracam sie z prosba o pomoc do grupy gdyz
> ze wzgledu na prace nie moge isc do lekarza.

A gdyby Ci za rok powiedziano, że trzeba tę pierś amputować? Wiem,. wiem...
trochę przesadzam, ale pomyśl o tym, że to część TWOJEGO CIAŁA tak jak ręka,
noga, głowa i może jednak warto by było wybrać się do jakiegoś lekarza,
niech to obejrzy, pomaca ;) , prześiwietli, czy co tam i zdiagnozuje.

D.

8. Data: 2004-05-11 18:00:52

Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszelkie rady
Hormonow nie biore,
a jesli chodzi o pojscie do lekarza to niestety nie zdaze ze wzgledu na
godziny pracy i brak mozliwosci zwolnienia sie, a na prywatnego mnie nie
stac.
Wlasnie dlatego zglosilam sie do Was by dowiedziec sie czy to jest cos
powaznego, czy moze poprostu blachostka ktora po dwoch tygodniach sama
zniknie.

Pozdrawiam
Kasia

9. Data: 2004-05-11 18:30:58

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli chodzi o pojscie do lekarza to niestety nie zdaze ze wzgledu na
> godziny pracy i brak mozliwosci zwolnienia sie,

to wez moze jeden wolny dzien, tu w koncu chodzi o Twoje ZDROWIE!
mozesz zwolnic sie z pracy tylko na godzine, dwie, a potem to odpracowac-
takie rzeczy sa do zorganizowania

a na prywatnego mnie nie
> stac.
> Wlasnie dlatego zglosilam sie do Was by dowiedziec sie czy to jest cos
> powaznego, czy moze poprostu blachostka ktora po dwoch tygodniach sama
> zniknie.

ale chyba sama rozumiesz, ze nikt Ci tutaj nie doradzi nic sensownego, to w
koncu piers, nie mozesz tego zlekcewazyc

10. Data: 2004-05-11 20:24:02

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c7qt8q$upt$1@topaz.icpnet.pl...

> Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> A gdyby Ci za rok powiedziano, że trzeba tę pierś amputować?

Dlaczego napisałeś, że przesadzasz? Wydaje ci się, że na oddziale nowotworów
piersi w szpitalu onkologicznym nie ma dwudziestokilkuletnich pacjentek?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Przykry oddech z ust