powiekszone wezly chlonne - wyniki krwi

11. Data: 2005-02-21 17:16:34

Temat: Re: Odp: powiekszone wezly chlonne - wyniki krwi
Od: CosMo <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Rudzki napisał(a):
> Zlota mysl dla Piotra -- (ciach)

święte słowa... Pan Zbyszek wie o czym mówi. Sam korzystałem z jego
porad gdy jeszcze nie wiedziałem co się ze mną dzieje. Chylę czoła i
niniejszym publicznie jeszcze raz dziękuję za pomoc.

CosMo

12. Data: 2005-02-21 17:20:06

Temat: Re: powiekszone wezly chlonne - wyniki krwi
Od: "Piotr M" <a...@m...kota.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
"Pogłoski o mojej chorobie były przesadzone".
Dzisiaj od rana zrobiłem sobie maraton badań lekarskich - rano powtórna
morfologia + test na toksoplazmozę. Potem pognałem na USG szyi i dodatkowy
RTg klatki piersiowej aby wszystkie wyniki przedstawić podczas wizyty u
onkologa.
Jednakże wyniki morfologii nie przgotowano na czas. Poszedłem do onkologa z
obietnicą, że wyniki zostaną doniesione.
W trakcie wypisywania przez onkologa skierowania na biopsje został
przyniesony wynik morfologi + badania na obecność taksoplazmozy.
Wynik:
toxplamoza IgG >1800 IU/ml norma 0-8
Toxoplazmoza IgM 3,58 Index norma 0,0 -0,7
Dramatugria jak w szmirowatym południowo-amerykańskim serialu.
Teraz przez 10 dni 2 razy dziennie mam łykać antybiotyk doxycyclinum.
Dziekuję bardzo wszystkim za pomoc. Szczególnie Panu Zbigniewowi.
pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2005-02-21 22:17:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2005-02-21 22:19:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Feb 2005, Mariusz wrote:

> Popros w onkologii o biopsje tego guzka.

biopsja sie nie da ustalic rozpoznanie ziarnicy zlosliwej.
Dlaczego - wie kazdy student medycyny. Potrzebne jest badanie
wezla w calosci razem z utkaniem. Ziarnice rozpoznaje sie,gdy
w utkaniu znajdzie sie komorki Reed-Stenberga lub Hodgkina oraz
ocenia sie badaniami histochemicznymi, immunochemicznymi
i ocenia sie strukture aby wyznaczyc podtyp (LP, NS. MX lub LD)

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

15. Data: 2005-02-24 19:05:16

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisalem ze najprawdopodobniej. (...)

Za slowo "najprawdopodobniej" rowniez nalezy brac odpowiedzialnosc. Co
innego gdybys napisal "zgaduje"
Pozdrawiam

Robert Milewski

16. Data: 2005-02-24 19:07:21

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodam ze to typowa choroba ktora
> wiekszosc lekarzy w Polsce nie potrafi rozpoznac.

To kto ja rozpoznaje w Polsce?
Kominiarze?

Robert Milewski

Kosc ogonowa
Problem po laserowej korekcji wady wzroku
TK zamiast Gasrtoskopii? (pytanie do lekarzy)
Czkawka u 14 dniowego bobasa
KRZEM a nowotwory