Re: powitanie

Data: 2004-03-19 20:16:22
Temat: Re: powitanie
Od: "ws" <t...@p...onet.pl>

Witam na grupie "dziergających inaczej" w pozytywnym tego słowa znaczeniu ma
sięrozumieć. Napisałaś, że haftujesz płaskim też a mogę spytać co? a może
coś masz zaprezentowane na jakiejś stronie? chętnie obejrzę!!!! Buziaki
specjalnie dla Ciebie.
Aramis- od haftu płaskiego
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidey.h
tml