powitanie i pomaczka

1. Data: 2001-09-22 15:53:32

Temat: powitanie i pomaczka
Od: "k" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jakis czas temu na chacie kuchennym obiecalem, ze pojawie sie takze
na newsach co (z pewnym) opoznieniem czynie.

Co do pomaczki... do blinow oczywiscie - prosto, latwo i przyjemnie:
1 kostka smalcu
2 srednie cebulki
boczek
1-2 jajka (kurze)
patelnia (szt. 1)
kamionka
bliny na sloninie smarzone w ilosci dowolnej

ad rem:
smalec (calosc) topimy na patelni, pokrojona cebulke w smalcu owym szklimy,
po czasie jakims boczek dodajemy. Jajko (skorupke) rozbijamy i jak z
wszystkimi poprzednimi skladnikami postepujemy, czyli wrzucamy do smalcu. Po
scieciu bialka wyjmujemy jajko i przekladamy do podgrzanej w piekarniku
kamionki a nastepnie zalewamy owo ovo zawartoscia patelni. Polecam dodanie
jeszcze kwasnej smietany (jeszcze na patelni).
Bliny maczamy w pomaczce i zajadamy.
Do wszytkiego nalezy podawac mocno schlodzony 40% roztwor C2H5OH.

Wartosci kalorycznej powyzszego nie przeliczamy, bo i po co ;)
Smacznego :)

porky

1. Data: 2001-09-22 15:55:54

Temat: Re: powitanie i pomaczka
Od: "k" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bliny na sloninie smarzone w ilosci dowolnej
ups smazone

1. Data: 2001-09-22 16:06:45

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

k wrote:

> ups smazone

Tak tez sadzilam, ze skoro znasz ad rem i ovo, no to musisz wiedziec, ze
smazone a nie smarzone. Ale czy nie wiesz, ze oops pisze sie oops a nie
ups, bo ups czyta sie aps?
MB

1. Data: 2001-09-22 16:41:51

Temat: Odp: powitanie i pomaczka
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Tak tez sadzilam, ze skoro znasz ad rem i ovo, no to musisz wiedziec, ze
> smazone a nie smarzone. Ale czy nie wiesz, ze oops pisze sie oops a nie
> ups, bo ups czyta sie aps?
> MB

aps to sie czyta ale w anglii i w usa a nie w polsce chyba?

1. Data: 2001-09-22 17:08:38

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo piekny przepis odchudzajacy ktory sprobuje jutro. Powiez mi kochany
"kostka smalcu" to ile bo ja na wygnaniu musze sobie ten smalec sama
wyprodokowac (juz postanowione dzisiaj produkcja smalcu a jutro blinow i
pomaczki)
Buzka
Ania (siostrzecza wiecie takiej tam)

1. Data: 2001-09-22 18:38:20

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu Katarzyna T. Nowak pisze coś takiego :

> aps to sie czyta ale w anglii i w usa a nie w polsce chyba?

Jeśli się już czepiać, to UPS oznacza zasilacz awaryjny (a APS to też
zapewnie jakiś TLA ;)

NMSP Sławek
--
________ Każesz mi kłaść się w trumnę, Poczekaj, niech wprzód umrę.
_/ __/ __/ Sztaudynger

1. Data: 2001-09-23 16:07:47

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Porky :))))))))))))))))))))))
Ty naprawde chcesz zebym byla gruba :)))))
A niech tam, trudno !
Bede sie tak tuczyc, az drzwi i futryny trzeba bedzie wymienic na szersze,
ale takiego
rarytasu to sobie nie odmowie :))))))

Pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-23 16:18:32

Temat: Re: powitanie i pomaczka i ups ;)
Od: "k" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie czyta sie aby [ju 3,14 es]??? ;) Bardziej zaineresowanych ups'ami
informuje, iż:

UPS-y mogą występować w trzech podstawowych odmianach: standby, online oraz
line interactive. Pierwsze dwie odmiany różnią się określeniem, która droga
przepływu energii jest drogą podstawową, a która rezerwową. Dla modelu
standby podstawową drogą jest filtrowane wejście prądu zmiennego, a
rezerwową - zasilany baterią falownik. (Chip 3/2001)

Pozdrowienia
usmaRzony ;) porky

1. Data: 2001-09-23 16:42:17

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> standby podstawową drogą jest filtrowane wejście prądu zmiennego, a
> rezerwową - zasilany baterią falownik. (Chip 3/2001)

no jest jeszcze czwarta odmiana. Jeździ czarno-brązowymi samochodami i
przywozi zamówione UPSy trzech rodzajów z opóźnieniem.

Waldek

1. Data: 2001-09-24 06:43:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no jest jeszcze czwarta odmiana. Je?dzi czarno-br?zowymi samochodami i
>przywozi zamówione UPSy trzech rodzajów z opó?nieniem.
>
>Waldek

a da sie to zjesc?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

Witam i o grilla pytam
Sery zolte - domowy wyrob - raz jeszcze pytanie
Grzyby
Przepis na alkohol ?
śliwowica