Re: powitanie i pytanie

From: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: powitanie i pytanie
Date: Wed, 8 Oct 2003 22:19:16 +0200

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bm1r33$2a0r$2@news2.ipartners.pl...

> No i zero odzewu! Brzydko sie przywitałam?
> Może jestem za gruba? A może za chuda?
> A może Wy w ogóle nie odczuwacie głodu?

Witaj Eulalka , ja tez cię podczytuję ;))) wiesz gdzie ;))) , a głód to
tylko około 15, 00 odczuwam taki niewielki , odżywiam się optymalnie więc
moje posiłki wyglądają tak 7,30 śniadanie żółtkownica z 4 żółtek na boczku ,
jakiś pomidorek , morela suszona lub śliwka 13,00 nieco węglowodanów
aktualnie w postaci chałwy lub sezamka , 19,00 - 20,00 obiadokolacja dzisiaj
pizza (optymalna oczywiście ) 200g z kawałkiem boczku i na deser bita
śmietana , no i grejpfrut jako węglowodany , nie wiem czy to by ci się
spodobało ale o głodowaniu nie ma mowy .
Podjadając pieczywo w ciągu dnia rozpędzasz sobie tylko trzustke a ta
produkując insuline wytwarza najprawdopodobniej u ciebie spadki cukru co
powoduje wilczy apetyt , to tak według mnie oczywiście , spróbuj zjeść
jakieś konkretne śniadanie ale nie z samych węglowodanów !!! to powinno
wystarczyć ci na dłużej

Slawek