powitanie i pytanie

1. Data: 2003-10-06 18:55:49

Temat: powitanie i pytanie
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Podczytuję was od niedawna i postanowilam sama zasięgnąć porady.
2 mies. temu zmieniłam pracę, wychodzę z domu o 7.00 wracam o 17.00. Nie
potrafię sobie poradzić z jedzeniem :-(
Przez pierwszy okres podjadałm po kanapce i właściwie cały czas byłam
głodna. Potem zmieniłam nawyki i jem w pracy śniadanie (2 bułki) i ok.
14 znowu dwie. I, niestety, nic się nie zmieniło. Permanentnie jestem
głodna - mam zawroty głowy, słabo mi itp. Jakiś czas temu robiłam
badania, cukier mam oki, krzywa cukrowa też w porządku (fakt, było to
jakiś czas temu). Nie wiem już co jest grane :-(

W poprzedniej pracy chodziłam na 10 - wysypiałam się, jadłam o 11
śniadanie, o 16 już byłam w domu na obiedzie. Teraz chodzę notorycznie
nie wyspana i głodna :-( Co gorsza jak już zjem to wcale nie czuję się
lepiej :-(

Kiedyś, z powodu stresu mogłam w ogóle nie jeść, wcale nie czułam głodu.
Funkcjonowałam na samej kawie i papierosach. Schudlam do 50 kg i taką
wagę utrzymywałam przez 2 lata. Jak już się wszystko unormowało
przytyłam. Ważę 64 kg - chętnie pozbyłabym się co najmniej pięciu, ale
nie jest to dla mnie najważniejsza sprawa. Zresztą i tak nie mam szans
na dietę, bo jak tu ograniczyć jedzenie, jak się cały czas czuje zawroty
głowy i stan, jakby sie miało za chwilę zemdleć?
Poradźcie coś, bo już sama nie wiem :-(

Eulalka

2. Data: 2003-10-08 20:19:16

Temat: Re: powitanie i pytanie
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> No i zero odzewu! Brzydko sie przywitałam?
> Może jestem za gruba? A może za chuda?
> A może Wy w ogóle nie odczuwacie głodu?

Witaj Eulalka , ja tez cię podczytuję ;))) wiesz gdzie ;))) , a głód to
tylko około 15, 00 odczuwam taki niewielki , odżywiam się optymalnie więc
moje posiłki wyglądają tak 7,30 śniadanie żółtkownica z 4 żółtek na boczku ,
jakiś pomidorek , morela suszona lub śliwka 13,00 nieco węglowodanów
aktualnie w postaci chałwy lub sezamka , 19,00 - 20,00 obiadokolacja dzisiaj
pizza (optymalna oczywiście ) 200g z kawałkiem boczku i na deser bita
śmietana , no i grejpfrut jako węglowodany , nie wiem czy to by ci się
spodobało ale o głodowaniu nie ma mowy .
Podjadając pieczywo w ciągu dnia rozpędzasz sobie tylko trzustke a ta
produkując insuline wytwarza najprawdopodobniej u ciebie spadki cukru co
powoduje wilczy apetyt , to tak według mnie oczywiście , spróbuj zjeść
jakieś konkretne śniadanie ale nie z samych węglowodanów !!! to powinno
wystarczyć ci na dłużej

Slawek

3. Data: 2003-10-08 20:19:55

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-10-08 20:42:20

Od: "mascon" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No nie przerażaj się. W sumie nie zapytałaś o nic konkretnego. Troche o
sobie o trybie życia, ale najistotniejsze zataiłaś. Przy tych 64 kg ile masz
wzrostu? Może wszystko jest o'k? Czy Twoje BMI jest naprawdę alarmujące?
pzdr
mascon

5. Data: 2003-10-08 21:02:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka w wiadomości news:bm1r33$2a0r$2@news2.ipartners.pl pisze:

> No i zero odzewu! Brzydko sie przywitałam?
> Może jestem za gruba? A może za chuda?
> A może Wy w ogóle nie odczuwacie głodu?

Zona moja wstaje po 6 (a czasami i po 4), do pracy wychodzi okolo 8 o
sniadaniu i bez drugiego sniadania w torebce. Wraca roznie, nie wczesniej
jednak, niz o 17 (zdarza sie i 19, ze o 22 raz czy dwa nie wspomne). Czasami
kupuje w pracy bulke z zoltym serem, raz na jakis czas zamawiaja sobie pizze
(wtedy zazwyczaj wraca pozniej). Procz tego, ze po powrocie juz od drzwi
wola "Jesc!", nie skarzy sie. Nie ma tez problemow z nadwaga. Jest
wegetarianka. Tyle moge Ci w twojej sprawie napisac - sam nie pracuje w
podobnym kieracie, wiec sila rzeczy nie mam tego typu problemow.

6. Data: 2003-10-08 21:42:02

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> Witaj Eulalka , ja tez cię podczytuję ;))) wiesz gdzie ;)))

No, trochę musiałam poszukać ;-)

> [...]
> śmietana , no i grejpfrut jako węglowodany , nie wiem czy to by ci się
> spodobało ale o głodowaniu nie ma mowy .

Znaczy się w ogóle jakąś dietę optymalną stosujesz?
Wiesz - ja z jedzeniem od kilku lat jestem na bakier. Kiedyś mogłam się
zagłodzić i nie czułam głodu wcale - nerwy, małe dziecko, praca do
późnej nocy - jakoś głodu nie czułam.

Rano w ogóle nie mam apetytu, piję kawę z mlekiem i cukrem i wio do
roboty. Ale jak już przejadę się te 40 minut do pracy to mi się w głowie
kręci jak tam wchodzę. No i zaczynam robotę od śniadaniowania. Mój szef
dziś stwierdzil, że wolałby mnie ubierać niż karmić :-(

> Podjadając pieczywo w ciągu dnia rozpędzasz sobie tylko trzustke a ta
> produkując insuline wytwarza najprawdopodobniej u ciebie spadki cukru co
> powoduje wilczy apetyt ,

Otóż to. Nawet nie tyle apetyt, co uczucie osłabienia, zawroty głowy
itp. A po zjedzeniu 2 bułek starcza mi na 4 godziny, i potem a piat
zawroty głowy :-(
Ja się tylko obawiam, że jak tak dalej pójdzie to szef zacznie gadać, że
lepiej mnie przeskoczyć niż obejść :-(

Mialam ambitny plan odchudzenia się o jakieś 5 kg (ważę 65 kg przy
wzroście 168 cm), ale jak pomyślę, że mogłabym chodzić głodna, to
najnormalniej w świecie boję się, że zemdleję :-(

Nie znam się na dietach, nigdy nie stosowałam. To znaczy raz jeden, ale
po 1 dniu głodówki i szpinaku na kolację byłam chora całą noc i
zarzuciłam diety ;-)
Może macie coś sprawdzonego w zanadrzu.
Acha - przypomniałam sobie - kiedyś stosowałam dietę odchudzającą dla
cukrzykow - lekarz mi dał, bym.... przytyła, bo zagłodzona byłam prawie
na śmierć (49 kg).

Eulalka

7. Data: 2003-10-08 21:44:17

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mascon napisał:

> Czy Twoje BMI jest naprawdę alarmujące?

Moje BMI (cokolwiek to jest) mnie nie przeraża. Przeraża mnie ciągłe
uczucie głodu (a w konsekwencji zawroty głowy i uczucie jakbym za
chwilkę miała zemdleć). Przecież nie mogę co 2 godziny zapychać się
żarciem, po którym zresztą, czuję się nie lepiej (ociężałość totalna)

Eulalka

8. Data: 2003-10-08 21:46:16

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> [...]
> (wtedy zazwyczaj wraca pozniej). Procz tego, ze po powrocie juz od drzwi

Wiesz - jak mam dużo pracy wtedy też jem mało, ale w drodze do domu
modlę się, by nie zemdleć w pociągu, dojść do przedszkola i nie paść w
drodze do domu. Zaczynam się podejrzewać o jakąś durną nerwicę.... możęe
wszystko jest ok, tylko to nieprzyjemne uczycie...

Eulalka

9. Data: 2003-10-09 08:29:04

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> badania, cukier mam oki, krzywa cukrowa też w porządku (fakt, było to
> jakiś czas temu). Nie wiem już co jest grane :-(
Sławek wytlumaczyl ci juz mniej wiecej jak to wyglada z punktu widzenia
fizjologii
lub patofizjologii.
Rada na to jest taka-dieta niskoweglowodanowa, czyli zawierajaca malo
cukru w swym skladzie.
Z wlasnego doswiadczenia- a mam go troszeczke,aby troche schudnac i nie
miec napadow glodu-pomosne sa 3 rodzaje diety Montignac, dieta optymalna
oraz dieta Atkinsa.
Ja stosowalam MM (czyli Montignaca) a teraz z roznych wzgledow jestem na
DO i jak to wyrazil sie moj znajomy-zapomina sie,ze ma sie przewod
pokarmowy.Jem na sniadanie zoltkownice z 4 zoltek z maslem ,pol pomidora
kawalek chlebka wlasnej roboty.
Kolo poludnia wypijam kawke z bita smietanka( kiedys bylam uzalezniona
od slodyczy i milosc do deserow mi zostala) , w ciagu dnia zjem tez
troche owocow jagodowych.Ok 16-17 jem obiad.Malutki ziemniaczek, jakies
miesko, watrobka z cebulka, ogorek kiszony,czasem zupa( rosol,
pomidorowa, porowa), potem pol grejfruta lub maly kawalek gorzkiej
czekolady.
Czuje sie swietnie.
Powinnas moim skromnym zdnaiem zaintersowac sie ktoryms modelem
zywienia. Bedziesz czula sie swietnie, i nie bedziesz non stop jadla w
pracy.Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

10. Data: 2003-10-09 20:29:03

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa napisał:

> [...]
> Ja stosowalam MM (czyli Montignaca) a teraz z roznych wzgledow jestem na
> DO i jak to wyrazil sie moj znajomy-zapomina sie,ze ma sie przewod

Super. Teraz tylko powiedz gdzie ją mogę znaleźć!!

Eulalka

1000 KCAL
prosba o rade (odchudzanie)
Brzuch.