poziom glukozy we krwi

1. Data: 2003-06-03 11:24:37

Temat: poziom glukozy we krwi
Od: "neo" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

właśnie odebrałam badania krwi. dwie rzeczy odbiegają od nowmy - mam zbyt
niski hematokryt i zbyt niski poziom glukozy we krwi. jestem w 7 tygodniu
ciąży, co tłymaczy hematokryt, ale czy tłumaczy glukozę? co może być
przyczyną tego niskiego poziomu (63 mg/dl kiedy minimalna norma wynosi
70mg/dl).

jutro idę do lekarza, więc pewnie wszystko mi wyjaśni, ale chciałabym
wiedzieć cokolwiek już teraz.

pozdrawiam,
justborn

2. Data: 2003-06-03 11:30:26

Temat: Re: poziom glukozy we krwi
Od: "Dorota P." <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik neo napisał:
> [...]
> 70mg/dl).
>
> jutro idę do lekarza, więc pewnie wszystko mi wyjaśni, ale chciałabym

Nie jestem lekarzem, tylko również ciężarówką :)
Mój lekarz stwierdził, że widać już porządnie zgłodniałam
do czasu badania (zgodnie z rzeczywistością),
zresztą te 7 mg/dl to naprawdę nie jest problem.
Dużo gorzej, gdyby było >100

Pozdrawiam,
Dorota

inkontynencja