Re: poznam panią

From: "Marysieńka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: poznam panią
Date: Tue, 14 Nov 2006 09:53:58 +0000 (UTC)

Mariusz <t...@t...pl> napisał(a):

> Poznam panią niepełnosprawną w wieku około 30 lat, bez widocznej
> niepełnosprawności, z Krakowa, z ładną buzią, najchętniej z wyższym
> wykształceniem, spokojną, w celu wspólnego spędzania czasu, przyjaźni, stałego
> związku.
>
> Interesuję się czytaniem książek z mojej dziedziny, chodzę czasem na mecze halo
> we.
> Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po hipermarketach. Aha, nie
chcę mieć dzieci.

> pisz skarbie do:
> mruczus4(at)gazeta.pl

Mrrrrrrrrrrrrrr... jakież to urocze :)
Lecę, już lecę! Mknę co sił!
Buzię mam ładną, figurkę też niczego sobie, no i ten Kraków. Jak wysokie
ksztalcenie Ci odpowiada? Mafistrów jak wszów wszak, ale myslę o doktoracie.
Może być? Urzekły mnie te spacery po hipermarketach! Fascynujące! Doprawdy,
jestem pod wrażeniem. ale proszę, napisz coś więcej o tym niecodziennym, a
jakże porywającym hobby. Czytanie ksiązek z Twojej dziedziny tez brzmi nader
zachęcajaco. Ale dlaczegóż to ostatnio jesteś domatorem? Może jednak jakaś
niewielka weekendowa wycieczka do Tesco? No i co z tymi niedoszłymi dziećmi?
Jakies problemiki? No, może to i lepiej, wszak ciąża defasonuje figurę. W
wolnej chwili miast zajmować się hałasliwym potomstwem poczytamy sobie książki
z Twojej dziedziny i odwiedzimy Galerię Kraków. Już się cieszę!
A więc pisz, pisz Mruczusiu, ani chwili nie zwlekaj!
;)
--
pozdrawiam, Marysia