pożywienie sattwiczne

1. Data: 2005-09-18 12:11:53

Temat: pożywienie sattwiczne
Od: "MP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

Pożywienie sattwiczne:

pożywienie czyste, naturalne
uprawiane ekologicznie, surowe, niegotowane
surowe owoce
surowe orzechy (namoczone w wodzie)
miąższ orzecha kokosowego i świeże mleczko kokosowe)
surowe ziarno sezamu
surowe niegotowane warzywa (jeśli trzeba, na pół ugotowane)
surowe orzechy ziemne (jądra namoczone w wodzie)
surowe jadalne nasiona roślin strączkowych, jak np. soja
ziarna fasoli (namoczone w wodzie)
sałaty
kiełkujące jadalne nasiona roślin strączkowych
niewielkie ilości ryżu namoczonego w wodzie lub zsiadłym mleku
kleik z ragi
niewielkie ilości miodu (nie podgrzewanego)
cukier palmowy)
niewielkie ilości mleka
niewielkie ilości maślanki (maślanka jest zdrowsza od mleka)
niewielkie ilości jogurtu
niewielkie ilości zsiadłego mleka
niewielkie ilości masła, masła klarowanego
niezbyt dużo
niezbyt ciepłe
niezbyt słone
niezbyt słodkie
niezbyt kwaśne
niezbyt gorzkie
niezbyt przyprawione
jeść z umiarem, w ciszy, o regularnych porach, powoli, w czystym pokoju
najlepiej jeden posiłek dziennie
post jeden dzień w tygodniu
nie pić podczas posiłków
pić dużo czystej wody pomiędzy posiłkami

2. Data: 2005-09-18 12:37:21

Temat: Re: pożywienie sattwiczne
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Sep 2005 14:11:53 +0200, Waćpanna lub waćpan MP, w wiadomości
<news:308b.00000841.432d5988@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.
>
> Pożywienie sattwiczne:

[ciach]

jest jakaś grupa dla masochistów?

jeden posiłek dziennie! surowe warzywa! aaa!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-09-18 13:14:05

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

Myślę, że nie od rzeczy byłoby zaproponować ten jadłospis Eskimosom. Z
zastrzeżeniem, że najzdrowiej byłoby, gdyby jadali warzywa z przydomowych
ogródków.

Margola

4. Data: 2005-09-18 14:40:19

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

MP <m...@p...onet.pl> wrote:
> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

> Pożywienie sattwiczne:

Według mnie, optymalna dla człowieka jest umiejętność czytania. Przeczytaj,
synku, opis grupy i idź sobie na pl.misc.umartwianie albo gdzieśtam. Po drodze
możesz sobie żuć surową soczewicę.

Pedro.

PS. Żeby nie było całkiem offtopicznie: proszę o podpowiedź w sprawie kiszenia
cytryn. Zacząłem szukać i widzę, że w przepisach każą zalewać sokiem z
cytryny. A ja bym głowę dał, że kiedyś w telewizorni widziałem zalewanie
solanką. Czy ktoś robił, i może mi rozjaśnić?

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

5. Data: 2005-09-18 15:32:10

Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MP <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

niezbyt ... to wszystko jest takie niezbyt ... niezbyt chce się czytać ...
niezbyt chce się jeść ... niezbyt chce się o tym dyskutować ...

6. Data: 2005-09-18 18:34:11

Od: "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbyt -jeść
niezbyt -smacznie
niezbyt -zdrowo

po jasną ch.... tak żyć??????????????????

7. Data: 2005-09-19 14:49:28

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

Pracuję już jedenasty rok w psychiatryku, zaczyna mi to coś
przypominać...

Pzdr
Paweł

8. Data: 2005-09-19 14:58:05

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wg hindusów, optymalne dla człowieka.

Mnie ostatecznie przekonują jądra namoczone w wodzie. Jak TŻ wróci
wieczorem, to mu zaproponuję zamiast kolacji.

BP NMSP.
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2005-09-20 07:08:41

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:dgju8j$8og$1@news.lublin.pl...

> [...]
> cytryny. A ja bym głowę dał, że kiedyś w telewizorni widziałem zalewanie
> solanką. Czy ktoś robił, i może mi rozjaśnić?

zawsze sie kisi w solance...moze chodzi o zalanie posolonym sokiem
cytrynowym??
ale to rozrzutnosc by była..

Marek

10. Data: 2005-09-20 08:44:58

Od: Marcin Marski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co tyle jeść?

MM

jak samodzielnie zrobić dobre prosciutto ?
Szprotki dla głodego
Ciasto murzynek&krem z mleka skondensowanego
kolejnosc skladnikow - ciasto
smalec-jak zrobic dobry