Szprotki dla głodego

1. Data: 2005-09-17 18:52:39

Temat: Szprotki dla głodego
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od początku tego tygodnia chodziłem głodny, niby jadłem w porę i tyle ile
chciałem, ale pięć minut po... znowu głód, choć w brzuchu pełno :-(
Wczoraj kupiłem
0,5kg szprotek wędzonych
0,5kg masła roślinnego
pieprz i dużą cebulę miałem w domu

Rybom poobrywałem łby i ogony i na dodatek je zmieliłem (cebulę też),
później już tylko trzeba było wszystko wymieszać i nałożyć na świeżą bułkę -
taką jeszcze ciepłą.
Już po czwartej siedziałem spokojnie i nie rozglądałem się za jedzeniem :D
Dzisiaj na śniadanie były kanapki z masłem-pastą szprotkową, kolacja też
była rybna... Zostało mniej niż 1/3 tego co na początku było, jeszcze się
nie przejadły, może ja jaki wampir rybny jestem(?) Co?

2. Data: 2005-09-18 01:51:59

Temat: Re: Szprotki dla głodego
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> Od początku tego tygodnia chodziłem głodny, niby jadłem w porę i tyle
> ile chciałem, ale pięć minut po... znowu głód, choć w brzuchu pełno :-(
> [...]

moze byc...
ale maslo roslinne fuj...
proponuje zastapic naturalnym...
Mars

3. Data: 2005-09-19 07:22:35

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dgiha3$3q0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> moze byc...
> ale maslo roslinne fuj...
> proponuje zastapic naturalnym...
> Mars

A poza tym mozna sporo fajnych rzeczy dodać do tej awanturki:

serek biały, natke pietruszki, siekana papryke
przecier pomidorowy..

i całkiem gajna pasta do kanapek wychodzi..

marek

Ciasto murzynek&krem z mleka skondensowanego
kolejnosc skladnikow - ciasto
smalec-jak zrobic dobry
typ szarlotki szukam
co myslicie o tej stronie?