pralka

1. Data: 2002-06-12 17:07:50

Temat: pralka
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Siadla mi pralka...na amen. Potrzebuje kupic praleczke o glebokosci do 40
cm. Postanowilam na nia wydac do 1700 zl. Bylam w sklepach i ogladalam to co
oferuja rozne firmy, ale nikt mi przeciez nie powie, ze ta jest zla a ta
dobra. Moze ktos z was ma pralke o ww wymiarach i cos poleci. Nie chcialabym
ciagle widziec pana z serwisu :)

Valentine

1. Data: 2002-06-12 20:30:30

Temat: Re: pralka
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Aristona margherita 2000 ALS 88X
Patrz wiadomość news:ae58ae$50j$1@news.tpi.pl
ceny w sklepie 1700-1750 ale udało mi się wytargować za 1530 zł (cena brutto
hurt)http://www.magari.com.pl tam znajdziesz opisy
stara mi się własnie zamieniła w złom 20 letnia luna zapaliła sie pompa
wodna dobrze że ugasiłem

1. Data: 2002-06-12 20:41:30

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hurt)http://www.magari.com.pl tam znajdziesz opisy
> stara mi się własnie zamieniła w złom 20 letnia luna zapaliła sie pompa

Witaj,
bardzo dziekuje za szybka odpowiedz, niestety ta pralka jest za gleoka,
potrzebuje waska pralke.

Z tego co ogladalam to cenowo i zewnetrznie pasowala mi ARDO S-1000X, ale
nie wiem jak sie ARDO jako producent pralek sprawdza (na lodowke nie
narzekam)

Valentine

1. Data: 2002-06-12 20:59:58

Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Bosha o głębokości 40 cm. bemben na 4,5 kg prania. Fajowa jest. Ale
chyba kosztuje ok. 2 tyś. (nie pamiętam, bo kupowałam rok temu)
pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-06-13 06:46:13

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> napisał w wiadomości
> [...]
> oferuja rozne firmy, ale nikt mi przeciez nie powie, ze ta jest zla a ta
> dobra. Moze ktos z was ma pralke o ww wymiarach i cos poleci. Nie

ja ma pralkę Zerowatt (chyba tak się to pisze) wiem że oni specjalizują się
w wąskich pralkach
ma kilka zalet pranie 1,2,3,4 kg
działa u mnie kilka lat i jestem z niej bardzo zadowolona nie było żadnej
awarii

pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-06-13 07:31:42

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha wrote:

> Ja mam Bosha o głębokości 40 cm. bemben na 4,5 kg prania. Fajowa jest. Ale
> chyba kosztuje ok. 2 tyś. (nie pamiętam, bo kupowałam rok temu)
> pozdrawiam
> Gocha

Zgadza się...bardzo fajna praleczka (też taką mam:)).
Udało mi się ją kupić za 1700 pln ....być może dlatego, że kupowałam
w takim małym mieście.

Pozdrawiam,
Mich

1. Data: 2002-06-13 07:46:36

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Siadla mi pralka...na amen. Potrzebuje kupic praleczke o glebokosci do 40

Ja po długim namyśle kupiłem pralkę Amica PA-45 80 B-421.
Głebokość 42.5 cm, 4.5 kg wsadu. Kosztowała 1599 zł.
Zalety b. duże drzwi, chyba 33 cm, małe zużycie wody i prądu, elektroniczny
programator. I 3 lata pełnej gwarancji.

Marek.

1. Data: 2002-06-13 07:57:11

Od: "Tomaszek II" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> Zgadza się...bardzo fajna praleczka (też taką mam:)).
> Udało mi się ją kupić za 1700 pln ....być może dlatego, że kupowałam
> w takim małym mieście.

Też mam Bosch'a ładowanego od góry (wiec waski taki jak potrzeba)
ma prawie 2 latka i sprawuje sie bez zarzutów,
dodam ze ma 2 małych dzieciaków wiec praleczka jest uruchamiana
kilka razy w tygodniu (2-4 razy)

Pozdrawiam
Tomasz

1. Data: 2002-06-13 08:27:32

Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomaszek II" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Też mam Bosch'a ładowanego od góry (wiec waski taki jak potrzeba)
> ma prawie 2 latka i sprawuje sie bez zarzutów,
> dodam ze ma 2 małych dzieciaków wiec praleczka jest uruchamiana
> kilka razy w tygodniu (2-4 razy)

A jaki model ?

Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl
--
1st Rule of Electronics - keep the smoke inside.

1. Data: 2002-06-13 09:51:08

Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobra. Moze ktos z was ma pralke o ww wymiarach i cos poleci. Nie chcialabym

Ja z kolei kupilem Candy MyLogic (nie pamietam numeru) ale za ok 2k PLN.
Zaleta jej jest bardzo cicha praca. Glebokosc ponizej 40 cm.
Mam ja rok i na razie bez problemow (puk, puk, puk)

--
Pete

PROPOZYCJA: pl.misc.meteorologia
Re: Co drozsze panele czy terakota