Re: Co drozsze panele czy terakota

1. Data: 2002-06-12 14:52:07

Temat: Re: Co drozsze panele czy terakota
Od: Remek <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wszystko zalezy od tego jakie panele i jaka terakota (to tak jakbys
> porownywal czy rower jest tanszy [w zakupie] od samochodu - rower za 10 tys
> zl i stary trabant [bez urazy] za 100 zl)

Przepraszam troche zle sformuowalem pytanie. Chodzilo mi o te dwa materialy
ale zblizone wlasciwosciami (odpornosc na wilgoc scieranie itp)

Remek

1. Data: 2002-06-12 15:08:27

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Remek" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Przepraszam troche zle sformuowalem pytanie. Chodzilo mi o te dwa
materialy
> ale zblizone wlasciwosciami (odpornosc na wilgoc scieranie itp)

Do przedpokoju najlepszym rozwiazaniem jest terakota. O cenie nic nie powiem
bo wszystko zalezy od tego co chcesz kupic. Jednak zdecydowanie odradzam
panele w przedpokoju, po jakims czasie porysuja sie i wytra, a terakocie
piach i bloto nie straszne.

Norman

1. Data: 2002-06-12 18:12:21

Od: "RP" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
materialy
> ale zblizone wlasciwosciami (odpornosc na wilgoc scieranie itp)

to i tak nic nie zmienia ;-)))
terakote mozesz kupic juz pewnie za 20zl/m2 + polozenie - w sumie pewnie w
60zl/m2 sie zmiescisz
panele - te najtansze - to tez ok. 20zl/m2 (ale takie to stanowczo
odradzam) - mozesz tez brac tzw. panele drewniane (np. deska barlinecka) -
sam mam cos takiego (tylko szwedzkiej firmy Kahrs [czy jakos tak]) i jestem
super zadowolony - kladziesz niemalze jak panele (tylko przycinanie - nie ma
koniecznosci lakierowania - aczkolwiek mozna) - a jest z 3 warstw drewna
(czasami z 2) - i mozna ze 2 razy cyklinowac - koszt juz sporo wyzszy niz
paneli - ale moze warto takie cos rozwazyc

ogolnie panele do przedpokoju sa mocno odradzane (mi nawet odradzili w
firmie w ktorej kupowalem panele ;-)) ) - glownie ze wzgledu na to, ze w
przedpokoju (szczegolnie w zimie) jest sporo piachu/wody co niekorzystnie
wplywa na ich trwalosc - a tak - masz terakote, ktora jest na to duuuuuzo
bardziej odporna

ktos tez radzil tu terakote w calym mieszkaniu - mialem cos takiego (w
wynajmowanym mieszkaniu - nie wlasnym ;-)) ) - i nie zdecydowalbym sie na
takie rozwiazanie (zbyt zimne - doslownie i w przenosni)
jest to dobre rozwiazanie do pietrowego domu - gdzie na dole jest kuchnia z
salonem (mieszkalem przez jakis czas w czyms takim) - a na gorze masz
klepke/panele

pozdrawiam,
RP

PS: koszty to musisz sam porownac znajdujac panele ktore chcialbys polozyc -
i znajdujac terakote (doliczajac oczywiscie koszty pozostalych materialow i
robocizne) - na pewno polozenie terakoty jest duzo bardziej pracochlonne -
ale robisz to raz - i masz spokoj na lata

Co drozsze panele czy terakota
Klepka Debowa Bejcowana
projektant wnetrz
Ksiazeczka mieszkaniowa PKO