cyklinowanie - cena

1. Data: 2002-06-12 10:03:41

Temat: cyklinowanie - cena
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile orientacyjnie moze kosztowac cyklinowanie podlogi - prosilabym chociaz o
rzad cen za m2:)
marta

1. Data: 2002-06-12 10:37:33

Temat: Re: cyklinowanie - cena
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"marta" pyta:
> ile orientacyjnie moze kosztowac cyklinowanie podlogi - prosilabym chociaz
> rzad cen za m2:)

Kolega płacił 15 PLN/m2 za cyklinowanie + malowanie. Katowice.
Dzwonił do firm z książki telefonicznej. Ceny różne. Nawet 45 PLN. Kiedy
usłyszłał cenę 20 PLN trochę go zatkało i chwilę się nie odzywał (wcześniej
usłyszał właśnie 45). Gość chyba się wystraszył, że drogo i zaraz dodał 'a
czy 15 będzie OK?' :-) Mimo, że tanio, kolega z jakości usługi jest b.
zadowolony.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-06-13 08:08:11

Od: "Tomaszek II" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <c...@m...org> napisał w wiadomości

> "marta" pyta:

We wrzesniu 2001 placiłem 26zł/m2 (we Wrocławiu)
w tym było: cyklinowanie + 4 x lakierowanie (lakier tez w to wchodzil)
(podkład + 3x lakier)

Rozbieznośc cenowa jest ogromna od 15 do nawet 50 zł/m2
cena jest tez uzalezniona od powierzchni jaką masz do zrobienia
Chetniej biora sie za wieksza powierzchnie
Ja miałem tylko 2 małe pokoje (w sumie 22m2) i miałem problem bo malo którry
chciał sie za to brac albo podwyzszał cene o 2-3 zł./m2

Pozdrawiam
Tomasz

1. Data: 2002-06-13 08:14:15

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta napisał(a) w wiadomości: ...
>ile orientacyjnie moze kosztowac cyklinowanie podlogi - prosilabym chociaz
>rzad cen za m2:)

samo cyklimowanie, bez malowania i szpachlowania 8 zł.

Marek.

Wertikale.
Szafy do zabudowy a panele.
Opłaty i obowiązki związane z domem