stelaz pod wc

1. Data: 2002-06-12 07:11:41

Temat: stelaz pod wc
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy kupic taki stelaz? I niekoniecznie najdrozszy z dostepnych?
Geberit, Grohe, Sanit, cos jeszcze jest na H...
Ktore sa najmniej zawodne?
marta

1. Data: 2002-06-12 07:47:34

Temat: Re: stelaz pod wc
Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Geberit Unifix-solidny, ale ma taki duży przycisk i nie wszystkim się to
podoba.
Geberit Duofix-nowy model z mniejszym przyciskiem, ale za to wyraźnie
droższy (około 800 zł)
Grohedal Rapid L-pewnie równie dobry jak Geberit, ale tylko z systemem
start-stop (dzieciom i nie tylko dzieciom łatwiej obsługiwać system 6/3 ltr)
Ja także jestem ciekaw ile warte są inne (tańsze) systemy spłukiwania.

Marcin

1. Data: 2002-06-12 10:13:45

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Sanit Eisenberg - ok 600 PLN. Od pół roku dopiero ale zachowuje się
bezproblemowo, dobry dostęp do środka przez przycisk, jedyny mankament to
dosyć trudna regulacja przycisku - jak źle wyregulujesz to przy krótkim
naciśnięciu spłuczka nie załapie i poleci tylko troche wody a reszta
zostanie - trzeba przytrzymać ok 1 s.

1. Data: 2002-06-12 22:25:02

Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiej firmy kupic taki stelaz? I niekoniecznie najdrozszy z dostepnych?
> Geberit, Grohe, Sanit, cos jeszcze jest na H...
> Ktore sa najmniej zawodne?
> marta

ja dopiero co zamontowałem SANIT. Miska minimalnie się ugina pod obciążeniem
(ze 2 mm). Być może to kwestia zamocowania a nie samego stelaża.
GS

1. Data: 2002-06-13 08:42:12

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja dopiero co zamontowałem SANIT. Miska minimalnie się ugina pod
obciążeniem
> (ze 2 mm). Być może to kwestia zamocowania a nie samego stelaża.
> GS

Ja tez mam SANIT ... sprawuje sie super i ani drgnie ;) Na dowod ,ze
jestesmy zadowoleni moge powiedziec ,ze wlasnie robimy druga lazienke i
SANIT juz tam stoi zamontowany ... niestety bez muszli jeszcze co nadal
powoduje kolejki do lazienki nr 1 ;))

pozdrawiam i polecam (SANIT a nie kolejki ) - Beata ;))

1. Data: 2002-06-17 06:22:01

Od: "fater" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

o.t.
Jak będą Ci montować to przypilnuj żeby podmurowali bo bedzie się uginać

fater

> Jakiej firmy kupic taki stelaz? I niekoniecznie najdrozszy z dostepnych?
> Geberit, Grohe, Sanit, cos jeszcze jest na H...
> Ktore sa najmniej zawodne?
> marta

inst. alarmowa a pies
Białe meble kuchenne