Co drozsze panele czy terakota

1. Data: 2002-06-12 14:32:13

Temat: Co drozsze panele czy terakota
Od: Remek <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o przyblizone wartosci jednego i drugiego

Mam przedpokuj (11 m kw. z hakiem) i nie wiem co wyjdzie taniej. Wyczytalem
ze terakota to lepszy nabytek na przedpokoj ale czy tanszy? Poza tym wprost
z przedpokoju mam wejscie do pokoju (na wprost drzwi wejsciowych) i w
przedpokoju chcialem polozyc albo korek albo wlasnie panele - Jak w takim
razie polaczyc ew. terakote z przedpokoju z ew. panelami w pokuju by
wszystko mialo rece i nogi?

Pozdrawiam
Remek

1. Data: 2002-06-12 14:35:42

Temat: Re: Co drozsze panele czy terakota
Od: Remek <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article B92D280D.1F07%b...@p...onet.pl, Remek at
b...@p...onet.pl wrote on 12/6/02 16:32:

> [...]
> przedpokoju chcialem polozyc albo korek albo wlasnie panele - Jak w takim
> razie polaczyc ew. terakote z przedpokoju z ew. panelami w pokuju by

Male sprostowanie to w pokoju chcialem polozyc albo korek albo wlasnie
panele

Przepraszam

1. Data: 2002-06-12 14:42:10

Od: "RP" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Remek" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
Wyczytalem
> ze terakota to lepszy nabytek na przedpokoj ale czy tanszy? Poza tym

to wszystko zalezy od tego jakie panele i jaka terakota (to tak jakbys
porownywal czy rower jest tanszy [w zakupie] od samochodu - rower za 10 tys
zl i stary trabant [bez urazy] za 100 zl)

> [...]
> przedpokoju chcialem polozyc albo korek albo wlasnie panele - Jak w takim
> razie polaczyc ew. terakote z przedpokoju z ew. panelami w pokuju by

mam dokladnie tak - i na laczeniu terakota/panele - mam drewniana listwe
(taka z 5 cm szerokosci) - wyglada bardzo fajnie (obawialem sie, ze tak
szeroka listwa bedzie wygladac tragicznie - ale jest OK)

a ogolnie to masz full wybor listew laczacych panele z terakota - na
upartego mozesz pokusic sie wrecz o polaczenie bez listwy (widzialem takie
rozwiazanie - wymaga to tylko ladnego dociecia paneli [rownego] i dobrze
polozonej terakoty)

pozdrawiam,
RP

1. Data: 2002-06-12 14:49:52

Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RP" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]

> (taka z 5 cm szerokosci) - wyglada bardzo fajnie (obawialem sie, ze tak
> szeroka listwa bedzie wygladac tragicznie - ale jest OK)

ja ma miedzy terakata w przedpokoju a parkietem w pokojach polozony korkowy
pasek
wyglada ok

pozdrawiam
Edyta

1. Data: 2002-06-12 16:52:50

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wyczytalem
> ze terakota to lepszy nabytek na przedpokoj ale czy tanszy?

A moze wszedzie plytki? Ja tak mam i jestem bardzo zadowolona. Jest teraz
mnostwo terakoty, gresu w roznych wzorach i kolorach, jest to rozwiazanie
niebywale praktyczne i IMHO estetyczne.
Iza

1. Data: 2002-06-13 04:28:00

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Castoramie sa specjalne listwy miedziane lub aluminiowe do laczenia np.
tych dwoch materialow. Moze laczyc wowcza terakote z panelami po luku lub wg
krawedzi o dowolnym przebiegu (niekoniecznie pod katem prostym).

Pozdrawiam - scuba

1. Data: 2002-06-13 06:50:59

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam podobny uklad jak u ciebie i mam na przedpokoju panele ( u mnie
ciezko by bylo wyznaczyc granice miedzy pokojem a przedpokojem )
wzielismy ich jawieksza twardosc ze wzgledu na psa
lezy jak na razie kilka miesiecy i jestem zadowolona
pozdrawiam Joanna

Klepka Debowa Bejcowana
projektant wnetrz
Ksiazeczka mieszkaniowa PKO