pralka Indesit klasa A

1. Data: 2004-09-30 10:15:15

Temat: pralka Indesit klasa A
Od: "Aron" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobaczyłem promocje na pralkę Indesit WI 101 klasy AA w media markt za
999zl czy to okazja kupić czy w ogóle ta pralka jest dobra ładowana
normalnie czy ktos ja już ma czytałem posty ale o indesit nikt sie nie
wypowiadał
dane tech
1000obr wsad 5kg przycisk zmiany obrot 500/1000 funkcja szybkiego prania
płukanie extra 18 programów wymiary 86*60*53

dzeiki z góry Aron

1. Data: 2004-09-30 14:06:55

Temat: Re: pralka Indesit klasa A
Od: " docent_nadzwyczajny" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aron <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> 999zl czy to okazja kupić czy w ogóle ta pralka jest dobra ładowana
> normalnie czy ktos ja już ma czytałem posty ale o indesit nikt sie nie

Tu jest trochę:
99

1. Data: 2004-09-30 17:32:26

Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1000obr wsad 5kg przycisk zmiany obrot 500/1000 funkcja szybkiego prania
> płukanie extra 18 programów wymiary 86*60*53

mam taką, dodatkowo z suszarką, od 4 lat działa bez żadnego problemu

Szukam ekipy do układania G-K
Łączniki, kątowniki do drewna
Pralki ...
Problem grzybow a osuszacze