pralka LG WD10180S czy moze Candy

1. Data: 2004-11-03 11:21:00

Temat: pralka LG WD10180S czy moze Candy
Od: "bt" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do klubowiczow na temat waskich pralek.Los obdarowal mnie mala
lazienka,nie mam innego wyboru jak kupic waska pralke (40cm to za duzo).Na
rynku nie ma zbyt duzego wyboru, Whirpoola opinie przeczytalam tak zla,ze
odechcialo mi sie to kupowac.Do samo dotyczy ARDO.Co w zwiazku z tym
wybrac.Czy mniejszym zlem jest firma Candy czy LG ??

Pozdr/B

1. Data: 2004-11-03 11:54:10

Temat: Re: pralka LG WD10180S czy moze Candy
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o pralki wąski to moja mama i moja siostra mają pralki Candy
33cm głębokości (4kG) (800obr). Działają bezproblemowo od około 5 lat ...
(obydwie) ...
Ja wczoraj także kupiłem pralkę Candy , tyle że ładowaną od góry (CTS101 -
1000obr) ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-11-03 13:02:19

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bt" <b...@g...pl> writes:

> Mam pytanie do klubowiczow na temat waskich pralek.Los obdarowal
> mnie mala lazienka,nie mam innego wyboru jak kupic waska pralke
> (40cm to za duzo).Na

Znaczy co - pralka 40 cm otwierana do gory sie nie zmiesci, a pralka
35 z drzwiczkami sie zmiesci? Nie umiem sobie wyobrazic tej lazienki...

MJ

1. Data: 2004-11-03 18:56:35

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bt" <b...@g...pl> wrote in message
> Mam pytanie do klubowiczow na temat waskich pralek.
Czy mniejszym zlem jest firma Candy czy LG ??

Witam, od 8 lat mam Candy Holiday 803, wąska-33cm głębokości, 3,5kg,
wymieniałam w niej pompę i łożyska, w tej chwili po tylu latach bardzo
głośno
pracuje, pewnie znów będą łożyska do wymiany(ale ja piorę bez przerwy;))
więc teraz też kupiłam candy, 40cm-5kg.
Chyba się przywiązałam. Jakoś LG w zakresie pralek mnie nie przekonuje.
W zakresie czegokolwiek też nie, chyba nie lubię LG;) I, szukając coś na
temat
takiej pralki, nie pamiętam pozytywnych opinii na temat pralek tej firmy.
Może źle szukałam...
pozdrawiam
bramka

zapaszek z czeluści umywalki
koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?
Zalany sufit
Kto mi zrobi półki na książki - Wrocław
Temperatury w kuchence gazowej Zanussi ZC 500 GW