koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?

1. Data: 2004-11-02 21:11:29

Temat: koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?
Od: "Lukas P" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe mozecie mi powiedziec jaki jest koszt ogrzewania domu gazem ile
Was to kosztuje rocznie.
Mam zamiar rozpoczac budowe w przyszlym roku i zastanawiam sie jakie sa
koszty ogrzewania domu gazem (dom 180 metrow z uzytkowym poddaszem)
Obecnie mieszkam w bloku i caly rok moge po mieszkaniu chodzic w krotkich
spodenkach. Mam w mieszkaniu temperature ok 25 C w zimie i wlasnie mysle jak
to wyglada w domu bo nie chce rezygnowac z przyzwyczajen a z drugiej strony
jak ma mnie ten gaz zrujnowac to moze lepiej ogrzewac mialem
Z gory dzieki za informacje

1. Data: 2004-11-02 22:03:48

Temat: Re: koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?
Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas P" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to wyglada w domu bo nie chce rezygnowac z przyzwyczajen a z drugiej strony
> jak ma mnie ten gaz zrujnowac to moze lepiej ogrzewac mialem

Mysle, ze koszt ogrzania takiego domu bedzie zalezal od kilku spraw:
1) Czy budynek,sciany sa ocieplone(docieplone)?
2) Czy ma nowe energo- oszczedne okna i drzwi?
3) Piec i automatyka jaka? Stary 'junkers' i zeliwne kaloryfery?
4) Jaki rejon kraju?

Gdzies czytalem ze juz sama wymiana okien na PCV (PVC) moze
obnizyc zuzycie energii cieplej nawet o 30%.
Osobiscie w skali roku, za ogrzewanie gazem
(domek dwurodzinny, mieszkanie 100m3, PCV, brak izolacji scian,
budynek przedwojenny, nowoczesny piec dwufunkcyjny Junkers-Bosh,
czujki pogodowe, kaloryfery zeliwne, Gdansk), place obecnie ok. 2000 zl.

1. Data: 2004-11-03 06:28:00

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas P napisał(a):
Mam w mieszkaniu temperature ok 25 C w zimie i wlasnie mysle jak
> to wyglada w domu bo nie chce rezygnowac z przyzwyczajen a z drugiej strony
> jak ma mnie ten gaz zrujnowac to moze lepiej ogrzewac mialem

MZ Jak chcesz mieć +25 stopni, to nawet miał Cię zrujnuje.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-11-03 11:58:20

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Nov 2004 21:11:29 +0000 (UTC), "Lukas P"
<w...@g...pl> pisze:

> [...]
>to wyglada w domu bo nie chce rezygnowac z przyzwyczajen a z drugiej strony
>jak ma mnie ten gaz zrujnowac to moze lepiej ogrzewac mialem

Utrzymanie takiej temperatury w domku faktycznie moze zruinowac.
Bedziesz musial albo zmienic przyzwyczajenia, albo przygotowac sie
na spore rachunki. Z moich obserwacji wynika, ze ludzie, ktorzy
mieszkaja w domkach zaczynaja lubic chodniejsze powietrze. W bloku
wrecz sie nie da wytrzymac z goraca.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-11-03 11:59:37

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Nov 2004 21:11:29 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Lukas P napisał(a):

> [...]
> to wyglada w domu bo nie chce rezygnowac z przyzwyczajen a z drugiej strony
> jak ma mnie ten gaz zrujnowac to moze lepiej ogrzewac mialem

Zapomnij ze w domku bedziesz mial taka temp., chyba ze w jednym
pomieszczeniu, no chyba ze bedziesz palcic tyle ze hej! :)

1. Data: 2004-11-04 06:25:58

Od: Janusz <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-03 12:58, Użytkownik Andrzej Garapich napisał:

> [...]
> na spore rachunki. Z moich obserwacji wynika, ze ludzie, ktorzy
> mieszkaja w domkach zaczynaja lubic chodniejsze powietrze. W bloku

potwierdzam, obecnie to 21 C jest dla mnie bardzo ciepło , a w nocy to
nie do wytrzymania
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2004-11-04 08:48:21

Od: Daniel Karasek <l...@l...WSPAK> szukaj wiadomości tego autora

Był 4 listopad (czwartek) gdy o godzinie 07:25 *Janusz*
napisał(a) :

> potwierdzam, obecnie to 21 C jest dla mnie bardzo ciepło , a w nocy to
> nie do wytrzymania

Wydaje mi się że Andrzej pisząc "zmienic przyzwyczajenia"
nie to miał na myśli. :D

Po prostu na blokach nikt nie "szanuje" ciepła, a jako
regulator temperatury używają okien. ;)
Pewnie zaraz podniosą krzyk ludzie z podzielnikami ciepła,
no ale jak to było przed i po ich zamontowaniu ???

--
Pozdrawiam Daniel (śląsk) Horyzont (203m2)
W niebie jest fantastyczny klimat, w piekle - ciekawsze

1. Data: 2004-11-06 22:07:36

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w tej chwili 23°C i zupełnie zimne kaloryfery (zawory termostatyczne ustawione na
"3" więc nie grzeją) i tak jest przez 90%
czasu.
Ciepłomierz pokazuje 0 (zero) m3/h przepływu...
Lokal szczytowy, trzy ściany zewnętrzne.
Blok to rzeczywiście jakieś perpetuum mobile ;-)
JaC

> [...]
używają okien. ;)
> Pewnie zaraz podniosą krzyk ludzie z podzielnikami ciepła, no ale jak to było

Zalany sufit
Kto mi zrobi półki na książki - Wrocław
Temperatury w kuchence gazowej Zanussi ZC 500 GW
Parkiet i gres jak wyrownac poziom?
plaskorzezba