Re: koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?

From: Daniel Karasek <l...@l...WSPAK>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: koszt ogrzewania domu gazem ziemnym ?
Date: Thu, 4 Nov 2004 09:48:21 +0100

Był 4 listopad (czwartek) gdy o godzinie 07:25 *Janusz*
napisał(a) :

> potwierdzam, obecnie to 21 C jest dla mnie bardzo ciepło , a w nocy to
> nie do wytrzymania

Wydaje mi się że Andrzej pisząc "zmienic przyzwyczajenia"
nie to miał na myśli. :D

Po prostu na blokach nikt nie "szanuje" ciepła, a jako
regulator temperatury używają okien. ;)
Pewnie zaraz podniosą krzyk ludzie z podzielnikami ciepła,
no ale jak to było przed i po ich zamontowaniu ???

--
Pozdrawiam Daniel (śląsk) Horyzont (203m2)
W niebie jest fantastyczny klimat, w piekle - ciekawsze