pralka bez gory

1. Data: 2005-01-05 19:48:29

Temat: pralka bez gory
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zakupilem wlasnie pralke - chce ja umiescic pod blatem
(no nawet musze :-)
Aby to zrobic - bede musial odkrecic gorna pokrywe pralki.
Problem w tym, ze pod pokrywa jest juz beden, kabelki etc,
jednym slowem - bebechy.

Domyslam sie, ze po zdjeciu pokrywy pralka bedzie sporo
glosniejsza, zastanawiam sie zatem - czym ja wyciszyc i
przykryc. Macie moze doswiadczenie w tym wzgledzie?

Na razie wpadlem na pomysl przykrycia plyta GK, ale to
specjalnie w wyciszeniu nie pomoze zapewne.. i nie wiem
czy sie nie posypie do srodka ;-)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

2. Data: 2005-01-06 09:25:37

Temat: Re: pralka bez gory
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

plyta korkowa izofon? albo pianka wytlumiajaca do samochodow?

musta

3. Data: 2005-01-06 19:57:46

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> Na razie wpadlem na pomysl przykrycia plyta GK, ale to
> specjalnie w wyciszeniu nie pomoze zapewne.. i nie wiem
> czy sie nie posypie do srodka ;-)

A czy nie bedzie sie wtedy za bardzo grzala?

Ania

4. Data: 2005-01-07 00:32:37

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy nie bedzie sie wtedy za bardzo grzala?

hmm.. w koncu teraz tez jest przykryta od gory, prawda?
wiec.. chyba nie?

Sierp

5. Data: 2005-01-07 17:28:05

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> hmm.. w koncu teraz tez jest przykryta od gory, prawda?
> wiec.. chyba nie?

Ale tylko balchą przewodzącą ciepło a steropian (ktoś go doradzał) służy do
izolacji ciepła :) . Ja tak sobie po prostu glośno myślę, moża fachowiec coś
doradzi :)

pzdr.
Ania

6. Data: 2005-01-08 13:05:17

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2005 20:48:29 +0100, Sierp <N...@s...netskasuj>
wrote:

> [...]
>glosniejsza, zastanawiam sie zatem - czym ja wyciszyc i
>przykryc. Macie moze doswiadczenie w tym wzgledzie?

Niczym nie przykrywaj, wsuń po prostu pod blat. Ja tak zrobiłem i nic
sie nie dzieje, nie jest głośniejsza ani o włos. Dla świetego spokoju
możesz przykleiś na wierzch folie plastikową, jeśli masz obawy co do
tych gołych styków elektrycznych na górze :-)
--
PZDR
Guru

7. Data: 2005-01-08 17:27:56

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakupilem wlasnie pralke - chce ja umiescic pod blatem
> (no nawet musze :-)
> Aby to zrobic - bede musial odkrecic gorna pokrywe pralki.

Nam wlasnie przedwczoraj zamontowali w lazience zabudowe mojego projektu.
Pralke mamy pod blatem, ale gory nie zdejmowalismy, tylko blat dalismy wyzej
niz na 85 cm zostawiajac nad pralka jeszcze odrobine miejsca na ewentualne
drgania. Pralka nowiutka, wiec nie zdecydowalismy sie na czesciowy jej
demontaz :-)

Na zyczenie podesle na priv link ze zdjeciami.

--
giga

Koza a czyszczenie komina
wykonawca zabudowy
meble a emisja formaldehydu
Kuchnia - meble z Black Red White
zalanie łazienki sąsiada - pęknięta rura w ścianie