pralka candy

1. Data: 2006-04-09 04:20:25

Temat: pralka candy
Od: "Agnieszka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić pralkę górnoładowną, myślę o firmie candy tylko zastanawiam się
nad jakościa? Czy ktos ma może pralkę candy? A może mógłby ktoś mi polecić
inna?
proszę o odpowiedz.

2. Data: 2006-04-09 07:31:25

Temat: Re: pralka candy
Od: " m@rkop" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@o...pl> napisał(a):

> Czy ktos ma może pralkę candy?

Ja mam ładowaną z boku od jakichś 3 lat i nie narzekam.
Niedawno był wątek o pralkach candy i nie była to polecana firma. Odszukaj go
i poczytaj sobie...
Pzdr

3. Data: 2006-04-09 09:45:57

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <znajdziesz_na@stronach_z_siga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno był wątek o pralkach candy i nie była to polecana firma. Odszukaj go
> i poczytaj sobie...

Mamy candy ładowana od góry, 6 rok jej idzie. Zero problemów póki
co.

Lestat
| Darts Zone: http://l.pl/lestat/ GG 281147 |
| Plastik 1/48: http://plastik.prv.pl/ |

4. Data: 2006-04-09 14:15:14

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@o...pl> napisał(a):

> Chcę kupić pralkę górnoładowną, myślę o firmie candy
Nie kupuj tego syfu. Głośne, siadają szybko łożyska, pleśnieją fartuchy, a
części tak samo drogie jak do Boscha czy Electoluxa i co najgorsze - znikoma
ilość tanich zamienników. Jak możesz, to w ogóle nie kupuj od góry
ładowanej. No ale jak już koniecznie musisz, to zacznij od grupy Electroluxa
i grupy Boscha. W przypadku pralek normalnie ładowanych - kolejność odwrotna.

5. Data: 2006-04-10 11:52:39

Od: "musta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Electroluxa
> i grupy Boscha. W przypadku pralek normalnie ładowanych - kolejność

ja tak tylko cichutko dopowiem ze mam malutka Candy 6 od 10 lat i jest
super. Nic sie nie psuje i nie rdzewieje. Ale to tylko moje osobiste
doswiadczenie.

6. Data: 2006-04-10 19:06:31

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

musta <m...@p...pl> napisał(a):

> ja tak tylko cichutko dopowiem ze mam malutka Candy 6 od 10 lat i jest
> super. Nic sie nie psuje i nie rdzewieje. Ale to tylko moje osobiste
> doswiadczenie.

Ale ja piszę nie o pralkach 10-letnich, a nowych i nie normalnie ładowanych,
a od góry.

7. Data: 2006-04-11 13:28:12

Od: mrówka Z <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Electroluxa
> i grupy Boscha. W przypadku pralek normalnie ładowanych - kolejność

mam 5 letnia ładowana od góry, działa bez problemu choć musze przyznać że
dosyc trudno utrzymac ją w czystości gumowo platykowe elementy wokół wsadu
mają tendencje to łapania brudu i plesni

pzodrawiam
M.Z

8. Data: 2006-04-12 06:19:36

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Apr 2006 15:28:12 +0200, na pl.rec.dom, mrówka Z napisał(a):

> mam 5 letnia ładowana od góry, działa bez problemu choć musze przyznać że
> dosyc trudno utrzymac ją w czystości gumowo platykowe elementy wokół wsadu
> mają tendencje to łapania brudu i plesni

Jest takie powiedzenie wyjatek potwierdza regule, a poza tym sprzet
produkowany pare lat temu byl duzo lepszy jakosociowo, ceny obnizono i
jakos poszla na dol, a swoja droga w moich rejonach na Candy panowala swego
czasu moda i ci ktorzy zakupili ten sprzet (rok 2000 - 2002), dzis juz
zmieniaja na nowy albo naprawiaja

9. Data: 2006-04-15 18:15:53

Od: "Mike Rosovt" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> i grupy Boscha. W przypadku pralek normalnie ładowanych - kolejność odwrotna.

A co sądzicie o pralkach Samsunga ? Czy są niezawodne ? I jak z serwisem i
częściami ?

Mike

panele podłogowe - jakie najlepsze
Zmywarka - gorzkie naczynia po