pralka od góry cz od frontu - jakie marki?

31. Data: 2009-10-18 11:12:24

Temat: Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 08:00:11 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

> podnieść? Ja po prostu jednym ruchem pociągam to co jest w bębnie i ta
> "masa" wypada do michy, zostają jakieś pojedyncze skarpetki...

Po które to musisz się schylić do poziomu otworu drzwiczek.
A w pralce ładowanej od góry tą masę wyciągasz dwoma rękami, zaś pojedyncze
sztuki po lekkim schyleniu się.

Wiesz, mam dwie pralki w w dwóch mieszkaniach - jedną odgórną, drugą
boczną. I ta ładowana od góry zdecydowanie jest dla mnie wygodniejsza.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

32. Data: 2009-10-18 12:16:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> Przy ładowanej od frontu - muszę sie
> mocno schylić, głowa będzie poniżej góry pralki, a żeby wyciągnąć
> drobne sztuki (bieliznę, skarpety), praktycznie muszę mieć ramię
> na
> poziomie poniżej górnej krawędzi otworu drzwiczek.

Przejdź się do najbliższego sklepu z pralkami i przećwicz to, co
napisałes, bo albo wyolbrzymiasz, albo w życiu pralki
bocznoładowanej nie używałeś.

> W tym drugim przypadku jest jeszcze o tyle niewygodnie, że nie
> widzę
> po co sięgam, w ładowanej od góry takiego problemu nie ma.

W ładowanej od góry widzisz po co sięgasz sięgając do samego dna?
Ciekawe... :-)

> I co to pomoże na skarpetkę która sie przyczepiła do bębna i dynda
> radośnie na górze?

Z pralkami automatycznymi, bocznoładowanymi mam do czynienia od
jakichś 30 lat. I takiego numeru nie widziałem, jak żyję. Nie wiem,
może moje skarpetki jakies mniej czepliwe są...

> Oczywiście. Weź sobie odważnik 2kg i najpierw postaw koło nogi i
> go
> podnieś, a potem postaw w głebi półki i go podnieś.

Moja mama jest obecnie osobą starszą i z dość schorowanym
kręgosłupem. Miała przez lata pralke bocznoładowana, obecnie musiała
się przestawić na górnoładowaną. I klnie na czytm świat stoi: że
głosna, że BARDZO niewygodnie się z niej pranie wyciąga, bo trzeba
do góry podnosić, żeby wybrać do końca trzeba się bardzo schylać
(tak, wolała kucać, jak trzeba było, dla jej kręgosłupa było to
zdrowsze, mogła sobie nawet usiąść na stołeczku, jak chciała, teraz
nie ma takich możliwości).

J.

33. Data: 2009-10-18 20:26:42

Od: Chris <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbylut pisze:

> przycisku "z kluczykiem" nie ma?

Bosch nie ma :(

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Chcesz się pośmiać ? http://just4fun.pl/ zapraszam.

34. Data: 2009-10-18 23:19:59

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 14:16:24 +0200, Jarek P. napisał(a):

> Przejdź się do najbliższego sklepu z pralkami i przećwicz to, co
> napisałes, bo albo wyolbrzymiasz, albo w życiu pralki
> bocznoładowanej nie używałeś.

No wcale ;) Mam taką w domu :D

A w drugim domu mam taką odgórną.

> W ładowanej od góry widzisz po co sięgasz sięgając do samego dna?
> Ciekawe... :-)

Oczywiście, co w tym dziwnego?

> Z pralkami automatycznymi, bocznoładowanymi mam do czynienia od
> jakichś 30 lat. I takiego numeru nie widziałem, jak żyję. Nie wiem,
> może moje skarpetki jakies mniej czepliwe są...

Cóż, widać w innym matrixie zyjesz :D

> [...]
> (tak, wolała kucać, jak trzeba było, dla jej kręgosłupa było to
> zdrowsze, mogła sobie nawet usiąść na stołeczku, jak chciała, teraz

Cholera, a moja chwali sobie zamiane na górnoładowaną, bo ciszej, bo
łatwiej i klękac nie trzeba...

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

35. Data: 2009-10-19 15:57:43

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca zapodal(a):

> Po które to musisz się schylić do poziomu otworu drzwiczek.
> A w pralce ładowanej od góry tą masę wyciągasz dwoma rękami, zaś pojedyncze
> sztuki po lekkim schyleniu się.

już mówiłem że nie schylam się:) Uważam pralkę boczną za dużo wygodniejszą.

--
pozdrawiam, Zbylut

36. Data: 2009-10-19 18:30:01

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 15:57:43 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

> już mówiłem że nie schylam się:) Uważam pralkę boczną za dużo wygodniejszą.

No to rozumiem, ale wiesz, większośc ludzi ma więcej niż te 50cm wzrostu...

--
_______/ /_ GG: 3524356

piec na naftę
Zmywarka - pojawiły sie zacieki na szkle.
[Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?
Pompka nozna do samochodu