pralka z MediaMarkt

1. Data: 2004-05-22 17:46:34

Temat: pralka z MediaMarkt
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W MediaMarkcie sa w promocji (20% znizki) pralki Boscha. Taki prosty model.
Ma 600 obrotow i zastanawiam sie, czy to jednak nie z malo. Pralka ma byc
dla mamy i jak najprostsza, wiec poza tymi obrotami jest OK (przejrzyste
ustawiania, program szybkiego prania, tania - 0k.960 PLN, jako ze Bosch to
licze na bezawaryjnosc).

Ma ktos doswiadczenia z 600 obrotami? Ja mam 800 i wystarczajaco, ale czy
600 to jednak nie za malo?

Pozdrawiam
Julka

1. Data: 2004-05-23 09:10:29

Temat: Re: pralka z MediaMarkt
Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuj śmiało, Bosch robi dobre pralki. Najlepsze wychodzą z polskiej
fabryki.

1. Data: 2004-05-23 09:25:09

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

zayebisty wrote:

> Kupuj śmiało, Bosch robi dobre pralki. Najlepsze wychodzą z polskiej
> fabryki.

Też polecam pralki Boscha. Ale modele 600 obrotów to "wersje na Polskę",
lepiej weź jakąś na 1000 lub więcej obrotów.

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-05-23 11:38:22

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@n...spamuj.com> wrote in message

> Też polecam pralki Boscha. Ale modele 600 obrotów to "wersje na Polskę",
> lepiej weź jakąś na 1000 lub więcej obrotów.

Ale jaka jest PRAKTYCZNA roznica? Pranie schnie 2 godziny zamiast 4? Wydaje
mi sie, ze pytajacemu chodzilo wlasnie o taka praktyczna roznice...

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-05-23 14:15:03

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisala:
> Ale jaka jest PRAKTYCZNA roznica? Pranie schnie 2 godziny zamiast 4?
Wydaje
> mi sie, ze pytajacemu chodzilo wlasnie o taka praktyczna roznice...

No wlasnie o cos takiego mi chodzilo.
Dzis sprobowalam dwie tury prania u siebie na 500 obrotach (normalnie 800),
faktycznie dluzej schly, ale do przyjecia. Myslam ze moze troche mniej
pogniecione beda, ale porownywalnie :-(

Chyba jednak wole kupic Boscha z 600 obrotami, niz tanszej firmy z bajerami
(a w porownywalnej cenie).
A takie z 1000 obrotow sa tez Siemensy w promocji, z wyswietlaczem itp., ale
juz prawie 500 zl drozej. Jak na Siemensa i takie funkcje to bardzo
atrakcyjna cena, ale ja potrzebuje jak najprostrza, wiec jednak chyba
wybiore Boscha.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-05-23 14:28:44

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 May 2004 16:15:03 +0200, na pl.rec.dom, Julita napisał(a):

> Chyba jednak wole kupic Boscha z 600 obrotami, niz tanszej firmy z bajerami
> (a w porownywalnej cenie).

Ja zawsze miałam sentyment jakiś do Boscha, tak jak i do niemieckich
samochodów ;) Mam lodówkę Boscha i miałam żelazko Boscha, dość drogie.
Zawsze wydawało mi się, podobnie jak Tobie, że lepiej kupić produkt znanej
i uznanej firmy, nawet droższy, niż jakiejś tam firmy, tańszy. Jednak od
jakiegoś czasu dociera do mnie, że znajomi, którzy mają lodówki i żelazka
innych firm wcale na nie nie narzekają, a czasami nawet ich sprzęty
działają lepiej, są ładniejsze, niż te moje. Podobnie jest choćby z
odkurzaczem. Mam Philipsa VISION PLUS, do którego sama rura kosztuje 300 zł
i czeka się na jej sprowadzenie długo, a znajomi mają odkurzacze za 200 zł
i róznicy żadnej w pracy tych maszyn nie ma ! Zaczynam powoli uważać, że
może jednak lepiej jest kupić sprzęt tańszy, ale za to częściej go
wymieniać na nowy, bez bólu serca, w razie konieczności ?

> ale ja potrzebuje jak najprostrza, wiec jednak chyba
> wybiore Boscha.

Jesli potrzebujesz pralkę rzeczywiście najprostszą, bez wodotrysków, to z
całą pewnością znajdziesz coś dobrego za pół ceny Boscha ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-23 14:41:23

Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> [...]
>
> Jesli potrzebujesz pralkę rzeczywiście najprostszą, bez wodotrysków, to z
> całą pewnością znajdziesz coś dobrego za pół ceny Boscha ;)

Ale my tu opowiadamy sobie o pralkach Boscha (Siemensa), a nie o jego
żelazkach i podobnych im urządzeniach, ktore rzeczywiście są do dupy.

1. Data: 2004-05-23 14:41:46

Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-23 15:27:59

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 May 2004 14:41:23 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, " "
<z...@g...pl> napisał(a):

> Ale my tu opowiadamy sobie o pralkach Boscha (Siemensa), a nie o jego
> żelazkach i podobnych im urządzeniach, ktore rzeczywiście są do dupy.

Aha. A myślałam, że dobra, szanująca się firma nie wypuści bubli
niezależnie od tego, czy to będą żelazka, lodówki, telewizory, pralki czy
igły. No, cóż. Całe życie się człowiek uczy ;)

Swoją drogą kiedy szukałam niedawno pralki, sprzedawca zachwalał
Elektroluksa, odradzał Whirlpoola, a o Boschu powiedział, że jego zdaniem
cena jest wygórowana, w porównaniu z innymi markami, których awaryjność
jest porównywalna.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-23 17:19:40

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Ale jaka jest PRAKTYCZNA roznica? Pranie schnie 2 godziny zamiast 4?
> Wydaje mi sie, ze pytajacemu chodzilo wlasnie o taka praktyczna roznice...

Różnica jest w jakości zastosowanych materiałów, co na dłuższą metę może
wpłynąć na niezawodność.

pozdrawiam
Piotr

winda /sposób na napisy/
Odkurzacz piorący a wykładzina przyklejana
Mieszkanie
market agd-rtv...www.e-promocja .pl..... negocjuj
schody na poddasze-stolarz z trójmiasta i okolic