pralka z suszarka

1. Data: 2005-11-04 20:13:03

Temat: pralka z suszarka
Od: <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się czy kupić pralkę zintegrowaną z
suszarką czy też oba te urzadzenia osobno?
Moze ktos ma w tym wzgledzie jakies doswiadczenie ?

Tomek

2. Data: 2005-11-05 07:35:35

Temat: Re: pralka z suszarka
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Google ma duże doświadczenie. Np. tu: <ai8ee7$nr$1@news.gazeta.pl>

--
JoP

3. Data: 2005-11-05 07:42:50

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@v...pl> napisał:

> Zastanawiam się czy kupić pralkę zintegrowaną z
> suszarką czy też oba te urzadzenia osobno?
> Moze ktos ma w tym wzgledzie jakies doswiadczenie ?

Zdecydowanie pralka z suszarką. Zajmuje mniej miejsca (no chyba że masz
duże pomieszczenie w którym oba te urządzenia mogłyby stać osobno), a
suszarka jest niezbędna kiedy nie ma się np. zbyt wiele miejsca na
rozwieszanie upranych rzeczy.

PWZ

4. Data: 2005-11-06 11:33:06

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> duże pomieszczenie w którym oba te urządzenia mogłyby stać osobno), a
> suszarka jest niezbędna kiedy nie ma się np. zbyt wiele miejsca na

musisz jednak znaleźć czas na lepsze prasowanie tych rzeczy
acha - doświadczenie to nie jest moje tylko kolegi, kiedyś ja opierałem się
przy wyborze "pralka czy pralko-suszarka" na jego opinii...

rokko

5. Data: 2005-11-06 12:38:48

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko"

> [...]
się
> przy wyborze "pralka czy pralko-suszarka" na jego opinii...

to chyba wyczytane w faktach i mitach albo nie

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

6. Data: 2005-11-06 19:08:18

Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam suszarke osobno i jestem bardzo zadowolony
wkladam wszystko prosto z pralki
suszaki zintegrowane maja to do siebie ze susza mniejsze ilosci wkladu wiec
pewnie bedziesz musial dzielic pranie do suszenia na 2 porcje co dla mnie
mija sie z celem

www.vivepc.com Tu tienda de ordenadores discos duros impresoras memorias, Lo + barato . 4JS3
Co wybrac ?
Lodówka ale jaka?