pralko-suszarka

1. Data: 2008-09-22 14:18:50

Temat: pralko-suszarka
Od: "lux" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Jestem na etapie kupna pralki, zastanawiam sie jednak nad pralko-suszarka.
Jakie sa Wasze opinie na temat takiego sprzetu, moze ktos poradzic mi jakis
model?

Dzieki

2. Data: 2008-09-22 16:08:16

Temat: Re: pralko-suszarka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 16:18:50 +0200, lux napisał(a):

> [...]
> Jakie sa Wasze opinie na temat takiego sprzetu, moze ktos poradzic mi jakis

Ja mam i nie używam. Tzn uzywam tylko pralki. Polączenie suszarki i pralki
w jednym urządzeniu nie sprawdza się absolutnie: kiedy piorą się rzeczy,
nie można korzystać z suszarki - logiczne. A ponieważ dużo piorę, to
suszarka jest zajęta, poniekąd. Mam licznik dwutaryfowy, więc staram się
ograniczyć pranie w czasie tańszej taryfy - czyli w dzień mam 2 godziny, no
i noc. W nocy nie suszę, bo mi się nie chce wstawać specjalnie, zeby wyjąć
rzeczy natychmiast po zakończeniu suszenia, coby nie wystygły
nieposkładane, bo wtedy sa super pogniecione. Itd - mogłabym napisać całe
wypracowanie. Sto innych argumentów przeciw.

Poniewaz będę kupowała nową pralkę, kupię osobno i pralkę, i osobno
suszarkę. O, i tyle.
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

3. Data: 2008-09-22 16:58:14

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lux" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jestem na etapie kupna pralki, zastanawiam sie jednak nad pralko-suszarka.
> Jakie sa Wasze opinie na temat takiego sprzetu, moze ktos poradzic mi

Miałek kiedyś Boscha. Dwie główne wady: jak robisz pranie to z tego prania
suszysz max połowę, czyli pierzesz dajmy na to 5 kg, to suszysz tylko 2,5
kg. Musisz część wyjąć z pralki. Druga wada - jak wysuszysz do końca to masz
ciuchy tak pogniecione, że prasowanie to mordęga, a jak nie dosuszysz by nie
były tak pogniecione to i tak przydałoby się je rozwiesić, czyli po co
suszarka.

4. Data: 2008-09-22 17:05:14

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy Indesita. Suszarka jest ok ale tylko dla tych rzeczy, które moga byc
pomiete np. skarpetki, ewentualnie mniejsze reczniki (ale nie suszymy do
konca).
Posciel itp, co wymaga prasowania suszymy na sznurach, bo z pralko-suszarki
wychodza pomiete az strach

Jacek

5. Data: 2008-09-22 19:34:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 19:05:14 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> konca).
> Posciel itp, co wymaga prasowania suszymy na sznurach, bo z pralko-suszarki

Bo zostawiacie je tam do ostygnięcia. No, ale z kolei czatować na koniec
suszenia - błe. ja zawsze zapominałam :-)

6. Data: 2008-09-23 10:17:58

Od: cherokee <C...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

lux wrote:
> [...]
> Jakie sa Wasze opinie na temat takiego sprzetu, moze ktos poradzic mi jakis

Mam pralko-suszarke Candy z kondensacja pary. Dwa w jednym, bo tylko
tyle miejsca w kuchni, w lazience nie da sie, z racji braku gniazdek w
lazienkach w UK i przepisy ppoz.
Urzadzenie jako takie jest ok, pewnie gdybym miala miejsce, wolalabym
dwa oddzielne. Candy odradzam z racji slabego bebna, na szczescie pralke
mam ubezpieczona na 5 lat w razie czego.
Suszarka suszy super, ma opcje "do szafy", "do prasowania", "extra
suche" oraz osobno ustawienia czasowe do max 120 minut.

pozdr

cherokee

7. Data: 2008-09-24 09:35:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Sep 2008 11:17:58 +0100, cherokee napisał(a):

> Mam pralko-suszarke Candy z kondensacja pary. Dwa w jednym, bo tylko
> tyle miejsca w kuchni, w lazience nie da sie, z racji braku gniazdek w
> lazienkach w UK

To oni tam się nie golą i nie suszą włosów w łazience???
:-O

8. Data: 2008-09-25 19:36:00

Od: cherokee <C...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To oni tam się nie golą i nie suszą włosów w łazience???
> :-O

Golarki maja wtyczki, do ktorych gniazdka akurat mozna miec w
lazience.Do suszarek nie.

pozdr

cherokee

9. Data: 2008-09-25 20:23:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:36:00 +0100, cherokee napisał(a):

> Golarki maja wtyczki, do ktorych gniazdka akurat mozna miec w
> lazience.Do suszarek nie.
>
> pozdr
>
> cherokee

Pszam za upierd..., ale to jak tam się suszy włosy? Idzie się z mokrą
głową... do kuchni, salonu czy gdzieś?

10. Data: 2008-09-25 21:24:14

Od: CozzY <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To oni tam się nie golą i nie suszą włosów w łazience???
> :-O

W dodatku piją taką rudą wódę na myszach. Napijesz się i 3 dni
nieprzytomny leżysz ;)

--
CozzY

TROLL A SPRAWA POLSKA...