pralko-suszarka Mastercook

1. Data: 2004-12-10 12:42:04

Temat: pralko-suszarka Mastercook
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Planuję zakup pralko-suszarki (budżet ograniczony do 1900 PLN).
Teraz zastanawiam się nad firmą Mastercook i ich nowym modelem SPFDA-113.
Czy to dobry wybór? Czy lepiej kupić np. tak zachwalanego Bosha, ale tylko
pralkę.

Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr Renee

1. Data: 2004-12-12 20:44:02

Temat: Re: pralko-suszarka Mastercook
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renee napisał(a):

(...)
> Czy to dobry wybór? Czy lepiej kupić np. tak zachwalanego Bosha, ale tylko
> pralkę.

A ja tam uważam, że jeżeli coś ma sięzepsuć, to i tak się zepsuje, bez
względu na to, czy jest to firma 'super-duper' czy tylko 'duper'. Będąc
na Twoim miejscu wziąłbym pralko suszarkę, bo bardziej funkcjonalna (sam
nie wyobrażam sobie pralki bez suszarki).

Pozdrawiam
PWZ

--
Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

meble domo faber -pytania
blat na barek
Sofa - jaka?
Pralka wąska, czy nie?