Nowa kuchenka?

1. Data: 2004-12-10 12:56:20

Temat: Nowa kuchenka?
Od: "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mamy zamiar kupic kuchenke: piekarnik elektryczny, góra gaz. Moja TZ
nastawila sie mocno na kuchenke w ktorej pod palnikami jest plyta (chyba
ceramiczna) - taka jej sie podoba. Na grupie byly nipochlebne komentarze o
tego typu rzeczach - trudne do utrzymania w czystosci. W zwiazku z tym mam
nastepujace pytania:
- czy z tym czyszczeniem jest naprawde taki problem?
- co w takiej kuchence powinno byc? (czytalem o pyrolizie, katalityczne
boki, jakies jeszce bajery?i co jest lepsze)
- na koniec jakie firmy polecacie a jakie odradzacie i dlaczego?

Z gory dzieki za wszelkie opinie.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"